同款拖轆,但係係20米長

拉2000W完全冇問題
s84292 發表於 2023-12-7 08:34


2000W 要推幾多匹機?

而家一部 2 匹機連 7 A 都用唔到

如果有查下資料,邊使開帖


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

搭单問
上次有件2800 w 工具, 師父買左个拖輪延長頂住下, label 咁寫

wound, 720w/240V
unwound, 3120w/240v,

即係要打散佢先頂到2800 w.  有冇師兄指教下点解?



,
13A 拖板可以出2,860 W (13A x 220V),但呢個講緊成塊拖板咁多個制總和
1500W理論上可以,但係早排公司有 ...
s84292 發表於 2023-12-6 09:41

TOP

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

2000W 要推幾多匹機?

而家一部 2 匹機連 7 A 都用唔到

如果有查下資料,邊使開帖
...
Miipp 發表於 2023-12-7 12:54


變頻機實無問題, 係定頻機著泵果下in rush current勁.

TOP

搭单問
上次有件2800 w 工具, 師父買左个拖輪延長頂住下, label 咁寫

wound, 720w/240V
unwound, 3120w/24 ...
eucerin06 發表於 2023-12-7 13:45


因為散熱問題, 用得盡條線會發熱, 成餅唔放隨時溶.

TOP

[

受教, 唔該

b]回覆 25# kwliu

TOP

本帖最後由 s84292 於 2023-12-7 15:30 編輯
2000W 要推幾多匹機?

而家一部 2 匹機連 7 A 都用唔到

如果有查下資料,邊使開帖


...
Miipp 發表於 2023-12-7 12:54


著機rush個下通常預多
一般都係1匹計6-7A咁計

不過其實最驚唔係電流唔夠,係隻拖板內部接線 /焊位唔好
然後接觸不良過熱溶左,唔洗13A~6A都夠熔,如果阻燃做得唔好直接燒屋

TOP

著機rush個下通常預多
一般都係1匹計6-7A咁計

不過其實最驚唔係電流唔夠,係隻拖板內部接線 /焊位唔好
...
s84292 發表於 2023-12-7 15:18


你會擔心,只因拆得正經拖板少。拖板工廠生產都咁擔心,咁 d (揸流灘) 裝修佬幫你全屋接線咪更會擔心到訓唔到

同埋,你講到連 rated current 都行唔到的情況,件野已經係失效左。至於拖板易唔易失效,已經 OT 左係另外的話題,而且好多舊帖有講過

TOP

本帖最後由 s84292 於 2023-12-7 16:18 編輯
你會擔心,只因拆得正經拖板少。拖板工廠生產都咁擔心,咁 d (揸流灘) 裝修佬幫你全屋接線咪更會擔心到訓 ...
Miipp 發表於 2023-12-7 16:06


我上個月先搞過一單13A冷氣蘇頭溶化
類似咁

改個蘇頭駁兩條線都駁唔好
有D師傅真係好求其,真係唔係我想杞人憂天

正經拖板緊係唔驚,就係驚有人貪平或者唔識買左假貨
以最安全起見,免得人地出左事自己唔安樂
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP