speed 當前離線
進階會員
TOP
Q-Q 當前離線
Banned to Post
hon829 當前離線
回覆 kentnklee 我仲以為咁簡單焊接會有人幫添, 就係因為隨便焊一焊就得, 先唔想專登又花錢買支焊槍, ... speed 發表於 2023-2-22 12:00
Kin_2012 當前在線
其實我可以唔POST出黎,就咁掉左去唔駛煩, 但知道只係甩左線掉左去好浪費, 自己又無乜能力焊到 ... speed 發表於 2023-2-22 12:03
kentnklee 當前離線
好人一個
liyee 當前離線
泰tai 當前離線
初級會員
點解你主動講你邊一區? 可能其他師兄費事問你呢,如果有沙頭角師兄幫你焊,你會唔會送去沙頭角? ... liyee 發表於 2023-2-22 14:46
ghost2377 當前離線
中級會員