提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你以為啦,有冇實質試驗過?

我尋日傍晚時開窗幾個鐘,直接瞓覺前,效果不大。

開抽濕功能,而家用溫度 ...
liyee 發表於 2022-2-22 16:49


開咗都仲有七十幾八十..似乎冇做到抽濕效果喎..

TOP

只是條簡單物理的露點(Dew Point)溫度問題
當處於或低於露點溫度便可使空氣中的水份凝結成水 一般常見現象如清晨植物上的露水或剛拿出來的凍汽水!

參考露點計算:
https://www.calculator.net/dew-p ... s&x=69&y=21


簡化程式:
dew point = temperature - ((100 - Relative humidity)/5)

如:
Air Temperature:      15 °C
Relative Humidity:   80%
Dew Point Temperature:   11.6°C      (即玻璃在11.6°C或以下即會占上露水! )

可見主要受環境溫度及相對濕度影響, 控制此兩或任一都可改變當前會否結露水狀況吧

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

開少少氣窗或露台門, 倒汗水会少D. 這情況如沖完涼的浴室
raylee 發表於 2022-2-22 00:39

同意 ,實際上試過多無數次 ,每年都有這個問題, 開少少窗門 一定有幫助, 唔開窗的話我的窗台會濕曬 , 開少少窗門, 玻璃可能都會有水珠 ,但不至於敵曬落窗台

via HKEPC Reader for Android

TOP

同凍汽水罐出面有水珠一樣
汽水 = 室外空氣
汽水罐 = 玻璃窗
室溫高過汽水溫度個汽水罐出面就凝結水珠 ...
SleepyPrince 發表於 2022-2-22 14:52



我都知道一次一熱會出倒汗水,只係唔明客廳玻璃窗無事,只係間房有事,而我間房只有我一個人訓,我發熱量好少

TOP

其實想問下係咪只係依排咁凍先有依係咁?其他天氣會唔會?
tomwong886 發表於 2022-2-22 15:28


層樓住左兩年,以前未試過係咁

TOP

同意 ,實際上試過多無數次 ,每年都有這個問題, 開少少窗門 一定有幫助, 唔開窗的話我的窗台會濕曬 , 開少 ...
Maxilogic 發表於 2022-2-22 22:11


因為我唔係成日返去住,怕無返去住果幾日玻璃窗出水,會攪到成個窗枱濕哂

所以想知道個原因,下次可以避免

而我住時都好少打開玻璃窗,因為新樓玻璃窗係facade ,唔似舊樓玻璃窗有條fin 大約100mm can 出去,可以檔下雨水,所以當打開玻璃窗訓覺,怕落雨間房入哂水

TOP

你以為啦,有冇實質試驗過?

我尋日傍晚時開窗幾個鐘,直接瞓覺前,效果不大。

開抽濕功能,而家用溫度 ...
liyee 發表於 2022-2-22 16:49


師兄相中的窗似乎關上, 要除濕效果好可將廳房窗稍為開大点, 並將浴室廚房的抽扇開上配合

TOP

本帖最後由 liyee 於 2022-2-22 23:25 編輯
師兄相中的窗似乎關上, 要除濕效果好可將廳房窗稍為開大点, 並將浴室廚房的抽扇開上配合 ...
raylee 發表於 2022-2-22 22:48

當時測試睡房。全程關上門~窗
測試7小時中全程開咗冷氣机抽濕功能。
室內溫度10度。
效果沒有這麼明顯。

昨天晚上睡覺時開咗 暖氣調教20度。
仲衰多二錢重,牆壁都潮濕埋。

TOP