mrmnm 當前離線
中級會員
TOP
鬼(?) 當前離線
回憶這理想不夠理想
香港要求好鬆,冇記錯係插蘇+熱水爐共用一隻30mA就得 大陸嚴少少,熱水爐要獨立10mA 好似马來西亞就要全屋 ... mrmnm 發表於 2018-12-14 00:35
belleville 當前離線
進階會員
回覆 goom 我自己cb用16a制,線就10mm2 其實關鍵係漏電保護要夠靈敏 。国标講緊係10mA。 香港一般都係30m ... mrmnm 發表於 2018-12-13 13:56
thoito 當前離線
見過帶FUSE嘅開關掣未? 以後請自重,不要出口傷人! via HKEPC Reader for Android ... skyfall 發表於 2018-12-13 01:28
除電熱水爐外,所有在浴室的電器都要經肚臍蘇,在廚房的電器兩者佳可,電熱水爐就經曲架掣直入爐具。 via ... skyfall 發表於 2018-12-13 00:12
dieago 當前離線
skyfall 當前離線
初級會員
請問以下電器一般係咪用肚臍蘇取電? 定係用13A插蘇? 浴室寶, 抽氣扇, 抽油煙機, 電熱水爐 謝謝. ... kkchuang 發表於 2018-12-12 23:55
引用你#3貼多次,另外唔好以為fuse蘇或有掣fuse蘇叫肚臍蘇!!!! 因為你亂教人做電,所以先寸你 ... thoito 發表於 2018-12-15 09:02
你叫人用肚臍蘇呀大哥,肚臍蘇系直接針冇fuse,一直用在沒水氣的地方。同我講的fuse蘇或你後尾再講的有 ... thoito 發表於 2018-12-15 08:52
dcc2000 當前在線