提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 hitkcm 於 2015-7-1 11:43 編輯

係另一論壇有高人答你了……用雪油啊

在這邊都是無料的人多……返去嗰邊啲答案磚業好多架……車又可以當風扇……

TOP

無錯 啤鈴用啤鈴油, 牙箱用雪油, 杯士用杯士油, 係唔同的
不過呢D係含油杯士, 隻杯士已經無油, 條軸同個杯士壁磨花晒先會啜住
落咩油都好, 都係過一排就會又啜返住, 尤其是雪油, 熱乾左會起渣刮軸

TOP

風扇摩打主軸經常過熱,是否摩打主軸内的潤滑劑乾晒,導致摩打主軸被啜住,轉動時不夠暢順,有時甚至着咗電,把 ...
alan948888 發表於 2015-6-30 14:21


用汽油或煤油, 泡洗清潔軸承和SHAFT才可

TOP

回覆 21# goodman85

香港買 $6x,幾大支?大概5寸半x1寸。

試用在電腦d散熱風扇效果都好好。

TOP

多數係4粒鏍絲收力度不一,拿死左個磁心
要平恆收4粒鏍絲先得

TOP

回覆 26# raywan

呢粒球形杯士來喎, 唔使精準 alignment 架

TOP

十幾前去油站買了一升全合成機油,然後買幾枝細油樽分開用,年年都係替這些風扇摩打軸加油,雖然很貴但到而家仲有很多剩,計番都係合理。另外千其不要用WD40會侵蝕金屬至增大虛位不能固定而死

TOP

先用penetrating oil 滲入軸內, 同埋洗走堆舊乾左既油先


然後轉一轉佢, 將所有污物帶走.

最後先至用車油

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP