KaibX Supermarket
logoff 發表於 2013-3-16 12:23



    明白,thanks.....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我好耐都無幫襯過呢間,佢d野唔得架,成日都將d好o既野夾埋d變變地壞o既一齊,一不留神就出事 ...
upcupcupc 發表於 2013-3-16 16:42


買啲品牌罐頭食品應該冇問題,
好似本地名牌 XO醬就要幾十蚊一樽........

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

but it's better watch it frequently when using it ...
don't go out the home with the switch "on"

TOP

我買佳寶啲丸同肥牛,水魷,小籠包都冇事

TOP

我買佳寶啲丸同肥牛,水魷,小籠包都冇事
ken_nx 發表於 2013-3-16 22:00


我最鐘意嘅係......八爪魚丸,
有陳遇著合眼緣嘅三文魚都唔會放過,煎到香噴噴,正呀........

TOP

佳寶啲牛肉燒賣以前9蚊磅好好食,我去親都叫佢入倉拎一包大嘅俾禾,先五十幾蚊,但係近來得返魚肉燒賣

仲有生蝦刺身,19蚊排20隻,放落滾水卓幾秒就食,自已開汁,茄汁青檸汁加啲算容攪掂,老婆話同出面果啲一樣咁正

TOP

電磁爐變左大食會

TOP

電磁爐變左大食會
Offer 發表於 2013-3-16 23:55


好底下喎

TOP