CFk888兄,支zyklop單買4XX大洋.
試過有1次用17卜頭收螺絲聽到有滑牙聲.
本來都想買一套,但宜家要用多啲時間 ...
seven3137 發表於 2011-4-22 13:12


唔會掛
拿甘多獎,甘易滑牙
都係等你再試清楚先出手
等師兄報告

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  cck888





這隻3分zyklop其實制作上有問題,陪上其他牌子ト頭有口的鬆動,但原裝WERAト頭係無鬆嘅. ...
seven3137 發表於 2011-4-22 21:00


是否只有3分zyklop出問題?
二分同四分有事嗎?
好喜歡個設計
但2分怕太細,唔知二分夠唔夠力,四分又太大

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  cck888





這隻3分zyklop其實制作上有問題,陪上其他牌子ト頭有口的鬆動,但原裝WERAト頭係無鬆嘅. ...
seven3137 發表於 2011-4-22 21:00

好靚!好 pro!
不过自己搵唔到合理借口去買這类"堅料",因為始终唔係搵食用。

TOP

回復 26# seven3137


四分太長277mm,唔方便當羅絲紕兩用  
都係3/8 199mm size 最正最吸引

重有原廠3/8轉換起子頭配(兩用呢個係我其中主力買點)
再爬下文,睇下有無人解決到3/8接頭配件問題先
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回復 27# logoff


可以兩用
方便可當羅絲紕用
all in  one 有借口去買

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP