人中之龍 當前離線
長老會員
有幾難呀! 唔使1分鐘就識, 得4條線要駁,其實只要接3條就得,調亮度一条可以不接. 而其中2条是電源正及負, ... kammoo 發表於 2011-3-2 10:46 AM
TOP
kammoo 當前離線
進階會員
我有問題,其實果D線有個插,多數唔岩插,要自已退pin、剪線再焊定用其他方式處理?? Thanks ... 人中之龍 發表於 2011-3-2 11:00
通常供電- "正"及 "負", 原裝都用上2条或3条並行,变成有5-8条線 作用是擴流. 实際只有4組,若舊線與新板的 ... kammoo 發表於 2011-3-2 03:29 PM
多謝指教 人中之龍 發表於 2011-3-2 15:34
ahrock 當前離線
首先感謝以下人仕,如唔果唔係得各位師兄幫助,小妹一早就當左呢個lcd tv 係垃圾了! 人中之龍、dino_lo、p ... chi333 發表於 1/3/2011 22:19
好奇一問, 高壓板要幾$ 呢?? 是不是一種好標準的板, 部部LCD 刀用得?? ... ahrock 發表於 2011-3-4 10:01 PM
高壓板分兩類 通用板同原裝板 通用板要夾光管插頭數 要自已改線 一般由十幾至幾十人仔 大部份LCD通用的 ... 人中之龍 發表於 4/3/2011 22:13
ming203 當前離線
慳錢家族
原本個post 人中之龍 發表於 2011-3-2 07:49 AM
chi333 當前離線