有幾難呀! 唔使1分鐘就識, 得4條線要駁,其實只要接3條就得,調亮度一条可以不接.
而其中2条是電源正及負,  ...
kammoo 發表於 2011-3-2 10:46 AM

我有問題,其實果D線有個插,多數唔岩插,要自已退pin、剪線再焊定用其他方式處理?? Thanks

TOP

本帖最後由 kammoo 於 2011-3-2 15:30 編輯
我有問題,其實果D線有個插,多數唔岩插,要自已退pin、剪線再焊定用其他方式處理?? Thanks ...
人中之龍 發表於 2011-3-2 11:00


通常供電- "正"及 "負", 原裝都用上2条或3条並行,变成有5-8条線 作用是擴流.
实際只有4組,若舊線與新板的數量相同,只要退pin 改位, 若不同的話,又不放心,怕單支電源線電流不足, 可以用稍粗一点的線代替. 飛線直焊最好.

TOP

通常供電- "正"及 "負", 原裝都用上2条或3条並行,变成有5-8条線 作用是擴流.
实際只有4組,若舊線與新板的 ...
kammoo 發表於 2011-3-2 03:29 PM


多謝指教

TOP

多謝指教
人中之龍 發表於 2011-3-2 15:34

不用客氣! 大家研究! 研究!

TOP

恭喜! 恭喜!  成功了!

TOP

首先感謝以下人仕,如唔果唔係得各位師兄幫助,小妹一早就當左呢個lcd tv 係垃圾了!
人中之龍、dino_lo、p ...
chi333 發表於 1/3/2011 22:19



    好奇一問, 高壓板要幾$ 呢??

是不是一種好標準的板, 部部LCD 刀用得??

TOP

好奇一問, 高壓板要幾$ 呢??

是不是一種好標準的板, 部部LCD 刀用得?? ...
ahrock 發表於 2011-3-4 10:01 PM


高壓板分兩類
通用板同原裝板
通用板要夾光管插頭數
要自已改線
一般由十幾至幾十人仔
大部份LCD通用的

原裝板DIY難度就低好多
但貴好多
起碼幾十人仔起
勝在乜都唔駛改
樓主正是用原裝板

TOP

高壓板分兩類
通用板同原裝板
通用板要夾光管插頭數
要自已改線
一般由十幾至幾十人仔
大部份LCD通用的

...
人中之龍 發表於 4/3/2011 22:13


thanks reply!

我又學到嘢!!

TOP

原本個post
人中之龍 發表於 2011-3-2 07:49 AM



    原來樓主就係果個小妹
恭喜晒小妹

TOP

本帖最後由 chi333 於 2011-3-16 00:06 編輯

今日終於試左換電容啦....

一來唔識....買左支25w烙鐵...但唔知點解溶唔到舊個d電容落黎...整左好耐...整到塊板都好似溶溶地,最後再用少少新鍚落左去再整一輪就用..睇到有少少溶嫁情況就暴力拔出黎,之後係無清理舊的鍚上面再插上新電容再落新鍚....

雖然整左..但第一次...好驚會衰..一插電的 話會唔會爆炸嫁?

有2張相比大家 睇下




剛剛爬文先知裝電容有分正負極....唔知我有冇裝錯左呢?希望有師兄指點一下

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP