樂聲同樂信窗口冷氣機有咩分別?

TOP

回覆 281# gre


價格上的分別

TOP

本帖最後由 1388 於 2018-5-30 16:34 編輯

回覆 228# chung621d

      我都來分享下 , 月中廳果部 三0 二匹用咗 2X 年終於今年爛摩打底座 , 唯有換了部新款樂信 1.5匹 V1215V !
      之前部二匹開細風第4格 , 一陣已經凍到頂唔順 , 現在換了部新款樂信 1.5匹 V1215V , 開大風第7格都比唔上部二匹凍 !
      買細咗 0.5匹 , 但可能真係太熱 , 這幾日都係勉強夠用 (本身部機係正常凍的 , 可能環保雪種 , 的確唔夠舊款雪種凍) , 所以如果可以應該比之前買大半匹比較好 , 或者唔好買細 .
     我在價格.COM搵的 , 唔敢買最平果幾間 , 搵咗比較多人買第三平果間 , 送貨連最基本安裝 $31XX + $4XX = $36XX .

注意 :
        部機本身有去水膠盆仔跟 , 唔需要另外配 (真的有特別需要先好另配) ,
        如果舊機安裝位置無損壞 , 唔需要安個新架 (不論係石屎窗檯還是鋁窗架 , 小心變水魚)

後記 : 部機整體滿意 , 又靜, 又凍 , 值這個價 .
          係個格塵網太多虛位 , 又鬆又容易入塵 , 要自己加格塵棉 !

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

窗口機裝新位個費用要幾多,想放部機落來窗底唔放窗頂,個架打落牆度果款

TOP

回覆  chung621d

      我都來分享下 , 月中廳果部 三0 二匹用咗 2X 年終於今年爛摩打底座 , 唯有換了部 ...
1388 發表於 2018-5-30 16:29



    想問下你個廳幾大?

TOP

回覆 284# hongkongiron


的確係呀 !祗能二匹或匹半二選一

TOP

回覆  hongkongiron


的確係呀 !祗能二匹或匹半二選一
1388 發表於 2018-5-30 19:30


咁點解唔買二匹機??

TOP

回覆 288# ivan1612


計錯數囉!本身以前二匹太凍咪買匹半囉,根本無時間考慮,遲咗買太太熱到叫救命 !另外又唔想咁貴。

TOP

回覆  ivan1612


計錯數囉!本身以前二匹太凍咪買匹半囉,根本無時間考慮,遲咗買太太熱到叫救命 !另外 ...
1388 發表於 2018-5-30 19:34



    我本身1匹機用左十幾年   睇番咁多間既1匹機 SIZE 同3/4 差唔多  比以前壞左果部細左好多
    但1.5匹又太大  唔係好岩裝   結果都係買左1匹  唔係好夠力水吹個廳   再有下次都會買番大
   PS: 部1匹自己裝機

TOP