本帖最後由 1388 於 2018-5-30 16:34 編輯
回覆 228# chung621d
我都來分享下 , 月中廳果部 三0 二匹用咗 2X 年終於今年爛摩打底座 , 唯有換了部新款樂信 1.5匹 V1215V !
之前部二匹開細風第4格 , 一陣已經凍到頂唔順 , 現在換了部新款樂信 1.5匹 V1215V , 開大風第7格都比唔上部二匹凍 !
買細咗 0.5匹 , 但可能真係太熱 , 這幾日都係勉強夠用 (本身部機係正常凍的 , 可能環保雪種 , 的確唔夠舊款雪種凍) , 所以如果可以應該比之前買大半匹比較好 , 或者唔好買細 .
我在價格.COM搵的 , 唔敢買最平果幾間 , 搵咗比較多人買第三平果間 , 送貨連最基本安裝 $31XX + $4XX = $36XX .
注意 :
部機本身有去水膠盆仔跟 , 唔需要另外配 (真的有特別需要先好另配) ,
如果舊機安裝位置無損壞 , 唔需要安個新架 (不論係石屎窗檯還是鋁窗架 , 小心變水魚)
後記 : 部機整體滿意 , 又靜, 又凍 , 值這個價 .
係個格塵網太多虛位 , 又鬆又容易入塵 , 要自己加格塵棉 ! |