quote" 如果將室内機啲水駁埋入去…"
好有道理,但為何未見過有廠家咁樣做過?
小弟沒有任何冷凝工程知識 ...
hkdvc 發表於 2020-4-13 16:41

分體機就冇咁嘅建議,但窗口機幾乎全部都係用冷凝水做輔助散熱嘅設計

TOP

回覆:thoito C兄

咁啱個窗可以伸隻手出去調節,多個選擇多個話題,用唔用到時再算,廠說明書有兩個指引, ...
9sea君 發表於 2020-4-13 16:28



    我真係唔建意養水,機壳好快銹壞。如果夏天你部機唔够冷先去check係雪種定散熱問題。室外機散熱引至唔冷問題在家用機中我的經驗佔唔到5%。家用好多都係放係廚房外粘晒油積先散唔到,用除油洗室外機就ok。

另外如果你銅喉短有機會要放雪種,你有錶,都係行順部機後睇磅。

TOP

以前部3/4窗口機冇排水,用到15年左右才壞了。唔覺得會咁容易生銹,用到十年都OK喇

TOP

我真係唔建意養水,機壳好快銹壞。如果夏天你部機唔够冷先去check係雪種定散熱問題。室外機散熱引至 ...
thoito 發表於 2020-4-14 23:54

收到,咁就唔養水好過,另想請敎C兄,如果抽真空抽唔清啲空氣咁開機嘅時候部機有冇乜徵狀,或者有乜方法可以檢查出黎,如果有空氣有乜補救方法

TOP

以前部3/4窗口機冇排水,用到15年左右才壞了。唔覺得會咁容易生銹,用到十年都OK喇 ...
avdaemon 發表於 2020-4-15 08:52

我兩部東芝3/4窗口機冇排都用咗17年

TOP

我兩部東芝3/4窗口機冇排都用咗17年
9sea君 發表於 2020-4-15 11:33 AM


可能以前用料比較好
唔好對依家既鋼水咁有信心

打水定去水,冇話對定錯,只係一個trade off 製冷/耐用的選擇
 

TOP

回覆 266# TH30


裝冷氣嘅位置無排水渠管嘅
咪侷住靠部冷氣機自己打水囉

TOP

回覆  TH30
裝冷氣嘅位置無排水渠管嘅
咪侷住靠部冷氣機自己打水囉
kanduki 發表於 2020-4-15 01:30 PM


也對
唔怕煩廳仲可以引水喉入返屋用桶裝
房就唔得了
 

TOP

收到,咁就唔養水好過,另想請敎C兄,如果抽真空抽唔清啲空氣咁開機嘅時候部機有冇乜徵狀,或者有乜方法可 ...
9sea君 發表於 2020-4-15 11:31


慢放放晒D雪種再做一次抽真空再按重量入返,好麻煩

TOP

本帖最後由 thoito 於 2020-4-16 11:47 編輯
收到,咁就唔養水好過,另想請敎C兄,如果抽真空抽唔清啲空氣咁開機嘅時候部機有冇乜徵狀,或者有乜方法可 ...
9sea君 發表於 2020-4-15 11:31



有機會結冰,雪種過得唔順或直接塞喉。另遇雪種也會變酸水蝕喉。
直家你都抽完行左機,都係用住先。如果有真空問題先再放晒雪種,再重新抽過後,有條件就氮氣或直接用雪種洗喉,再重先入雪種。
R22同R410唔好混到,會起油。可以就用氮洗。

如果真空抽唔好,雪種行唔順,車頭會嘈d或用鉗錶睇電流。嚴重時會引至室外機high cut。

所以我之前叫你抽耐d同砸磅過夜。

TOP