本帖最後由 thoito 於 2020-4-16 11:47 編輯
收到,咁就唔養水好過,另想請敎C兄,如果抽真空抽唔清啲空氣咁開機嘅時候部機有冇乜徵狀,或者有乜方法可 ...
9sea君 發表於 2020-4-15 11:31 
有機會結冰,雪種過得唔順或直接塞喉。另遇雪種也會變酸水蝕喉。
直家你都抽完行左機,都係用住先。如果有真空問題先再放晒雪種,再重新抽過後,有條件就氮氣或直接用雪種洗喉,再重先入雪種。
R22同R410唔好混到,會起油。可以就用氮洗。
如果真空抽唔好,雪種行唔順,車頭會嘈d或用鉗錶睇電流。嚴重時會引至室外機high cut。
所以我之前叫你抽耐d同砸磅過夜。 |