ken_nx 當前離線
貓人
進階會員
TOP
caihk 當前離線
回覆 caihk 其實感覺似用淘寶嘢套自己牌子,而家果部牌子係忠臣,都係7環火。之前淘咗部送朋友,牌子係 ... ken_nx 發表於 2017-3-13 22:59
KGB2016 當前離線
中級會員
巿面上仲有一種叫電熱爐,發熱原理同運作方式同電陶爐好相似。兩種爐都係用發熱餅,到達特定溫度就停止加熱 ... caihk 發表於 2017-3-26 15:54
德國寶係垃圾牌子,乜嘢香港名牌,買3部同款空氣清新機,3部都先後同一壞法,上佢紅磡大酒店旁俾機佢整同攞 ... ken_nx 發表於 2017-3-13 22:52
nganshiu 當前離線
Not ready.
師兄,呢D清潔麻煩D,冇咁靚仔。雖然電陶爐發熱,爐面玻璃唔及時清潔都會積層難鏟污垢(之前有師兄已提及 ... KGB2016 發表於 2017-3-26 16:09
個款係比較薯啲,不過我比較著重個實用性,其實呢款電熱爐係可唔可以用黎煲水煮面 ? 網上話呢款個發熱盤 ... caihk 發表於 2017-3-26 17:00