fundive 當前在線
中級會員
TOP
alax 當前離線
進階會員
你都證明咗係個水龍頭有問題, 梗係去問返賣家點搞先 fundive 發表於 2023-12-13 23:07
過晒保,人地點會理你 via HKEPC Reader for Android alax 發表於 2023-12-14 18:09
做生意答你一句冇蝕底的, 搞掂你會去推薦畀其他人, 你盡力幫過佢都係搞唔掂的話又可能有第單生意 ... fundive 發表於 2023-12-14 18:31
賣家咪叫你買過新 咪話損耗之類既野 via HKEPC Reader for Android alax 發表於 2023-12-14 18:45
Q-Q 當前離線
Banned to Post
參考下香港煤氣C父 Q-Q 發表於 2023-12-14 20:39
kwliu 當前離線
想講乜?我用左廿幾年煤氣, 每幾年都有師傅上來檢查維修都好滿意 fundive 發表於 2023-12-14 21:51
好興維修舊爐話無零件 kwliu 發表於 2023-12-15 08:20