我用801膠,淘x好平,其實除咗邊隻膠外(好多隻都得),過程更重要。
清理接觸面,打磨接觸面(製造花痕,令接觸面互黏更牢固),塗膠後要等佢半乾先黐,用鎚或其他硬物揼實,之後再用啞鈴或粗像筋扎實定型,等一晚。

我是這樣做的,希望對你有用。

TOP

生膠底黃膠唔錯的, 面積越大黏得越好,

我在黏合前會用風筒吹十多秒, 再診熱時黏合, 責實一晚


百德黃膠痴鞋底應該好實㗎喎,唔知你係咪用錯方法,
我通常膠水查兩邊等5-10分鐘,手摸上去唔癡手就可以癡埋 ...
wildcat2005 發表於 2023-7-23 14:17

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

我用依隻釘膠黐波鞋鞋底拖鞋, 黐咗幾年都未甩.
之前用過黃膠,淘寶D鞋膠,著幾次就甩.
釘膠仲有一個好處, 就係快乾.

P.S.  記得用砂紙磨左先黐
https://www.selleys.com.hk/zh-hant/products/details/51/

TOP

黃膠最好,可惜好多人唔識用,
好似上面有人提黐2面等一等再黐,
但最重要一步,"打",要打個鞋㡳,要打,2面才實

TOP

早幾年都用百德黃膠, 依足步驟, 但好煩. 現在懶, 401韓文深圳廠出品算了.

TOP

我用依隻釘膠黐波鞋鞋底拖鞋, 黐咗幾年都未甩.
之前用過黃膠,淘寶D鞋膠,著幾次就甩.
釘膠仲有一個好處, 就 ...
andy323 發表於 2023-7-24 20:02
搭問, 我都想買犀利釘膠, 但行左好多間, 都只有大枝打槍款賣. 上網見有出細枝牙膏款, 但街唔見有.

只見五金店有牙膏款橙色外裝, 唔記得乜牌子, 所以無買因為未聽過.

請求介紹.

TOP

黃膠最好,可惜好多人唔識用,
好似上面有人提黐2面等一等再黐,
但最重要一步,"打",要打個鞋㡳,要打,2 ...
andysin 發表於 2023-7-25 12:52 AM

黃膠有一個問題, 就係黐完後要用工具去夾實, 如果黐大面積或者彎位, 就好麻煩.  
釘膠因為快乾, 只需要用手按住幾分鐘就可以, 方便好多

TOP

搭問, 我都想買犀利釘膠, 但行左好多間, 都只有大枝打槍款賣. 上網見有出細枝牙膏款, 但街唔見有.
只見五 ...
clamchowder 發表於 2023-7-25 01:10 AM

我都係買大支裝

TOP

我都係買大支裝
andy323 發表於 2023-7-25 08:52

都唔算貴, 但用唔哂擺耐會乾就嘥. 另又要有枝槍, 不過亦都唔貴.

TOP

黃膠有一個問題, 就係黐完後要用工具去夾實, 如果黐大面積或者彎位, 就好麻煩.  
釘膠因為快乾, 只需 ...
andy323 發表於 2023-7-25 08:51
報告師兄, 前日去開鴨寮街, 見到有牙膏裝犀利釘膠啡色, 不過賣三十蚊, 未有時間去其他店格價, 好似比打槍款貴, 無買.

TOP