等樓主拆開後影幅相嚟睇下咪知囉
現階段大家都係亂講
naomi 發表於 2022-7-16 14:41



    隨時可能直頭唔係木,係無縫板果啲

TOP

做木地板本身就要釘木方底
加埋木地板本身厚度
如果你跟反而家地面高度
根本唔使作坑就擺到條喉 ...
naomi 發表於 2022-7-16 14:28


我估佢係舊時四四方方的柚木地板, 以前好興, 果時用 "立青" 多...

TOP

係啊 全屋木地板都起哂
二手居屋黎 地台鑿坑應該ok?

回覆  raylee


    木地板會起碼 因為係舊屋 ...
hk11 發表於 2022-7-16 14:09


如果全屋起晒, 又換埋門, 咁鑿同加高都問題不大。

你都係影相比大家睇下,太多可能性靠估無咩意思。

TOP

等樓主拆開後影幅相嚟睇下咪知囉
現階段大家都係亂講
naomi 發表於 2022-7-16 14:41



    香港邊度有位用木方
仲要超級嘈

TOP

上網做過功課 上手已經有裝修(木地板) 係咪係地下鑿坑藏燈喉的做法比較好?
因為我諗住會起哂啲木地板鋪磚  ...
hk11 發表於 2022-7-16 12:41 PM

如果上手曾經裝修鑿過地喉 要小心會鑿到電線喉

鑿到有電線或其它喉 就要喺喉底鑿深啲兜底過

TOP

回覆 15# 別問我是誰

藏喉後全屋盪平先有機會鑿穿舊,原石屎鑿坑抿英泥外行都識睇

TOP

如果上手曾經裝修鑿過地喉 要小心會鑿到電線喉

鑿到有電線或其它喉 就要喺喉底鑿深啲兜底過 ...
別問我是誰 發表於 2022-7-16 16:44


最麻煩係氣喉同水喉。。。

TOP

回覆 17# Kin_2012

氣喉不準做暗,肯邦你做果個一定係世仇

TOP

回覆  Kin_2012

氣喉不準做暗,肯邦你做果個一定係世仇
ghost2377 發表於 2022-7-16 20:33


現實中大把做暗喉,煤氣公司都無問題。

TOP

本帖最後由 別問我是誰 於 2022-7-16 20:52 編輯
現實中大把做暗喉,煤氣公司都無問題。
Kin_2012 發表於 2022-7-16 08:38 PM

好多氣喉都係外牆直入廚或廁

好小喺走廊入屋 所以多數唔會有地喉

所以只會有牆身藏喉

而家智能手機咁方便 好多暗喉都即時影相比返個客保存

TOP