ckyuen2 當前離線
ck testing
進階會員
等樓主拆開後影幅相嚟睇下咪知囉 現階段大家都係亂講 naomi 發表於 2022-7-16 14:41
TOP
Kin_2012 當前離線
做木地板本身就要釘木方底 加埋木地板本身厚度 如果你跟反而家地面高度 根本唔使作坑就擺到條喉 ... naomi 發表於 2022-7-16 14:28
係啊 全屋木地板都起哂 二手居屋黎 地台鑿坑應該ok? 回覆 raylee 木地板會起碼 因為係舊屋 ... hk11 發表於 2022-7-16 14:09
madebyp90 當前離線
別問我是誰 當前離線
上網做過功課 上手已經有裝修(木地板) 係咪係地下鑿坑藏燈喉的做法比較好? 因為我諗住會起哂啲木地板鋪磚 ... hk11 發表於 2022-7-16 12:41 PM
ghost2377 當前離線
中級會員
如果上手曾經裝修鑿過地喉 要小心會鑿到電線喉 鑿到有電線或其它喉 就要喺喉底鑿深啲兜底過 ... 別問我是誰 發表於 2022-7-16 16:44
回覆 Kin_2012 氣喉不準做暗,肯邦你做果個一定係世仇 ghost2377 發表於 2022-7-16 20:33
現實中大把做暗喉,煤氣公司都無問題。 Kin_2012 發表於 2022-7-16 08:38 PM