HK2046 當前離線
進階會員
TOP
Q-Q 當前離線
Banned to Post
剋星 當前離線
二個電流21A組合電池 並聯後是不是等於42A? 會不會對電池損害? lamng 發表於 2022-2-24 09:59
lamng 當前離線
初級會員
假如係電動輪椅用,應該要用呢類電先得: 三元鋰電即係動力電Power Cell,可以輸出極大電流,一般係8 ... wyhui5124 發表於 2022-2-24 17:46
當佢有42A.你條線都要頂到42A 電池未必有損害.條頂唔到咁大電流熔左就真係損害 ... 剋星 發表於 2022-2-24 19:23
5.5-2.1母頭就話用來充電, 咁公頭用來做乜 ? 規格表無話另有正負輸出線. jwong852 發表於 2022-2-24 15:31
wyhui5124 當前離線
你好 其實之前有想過 買你介紹這樣電池 把裡面的電池搬過去我舊電池盒 但因為外形差別太大 怕放不下 原裝 ... lamng 發表於 2022-2-24 21:10
Joe_Black 當前離線
Banned