謝謝提醒,但我部機的電容係PANEL後邊,唔可以好似你幅圖咁拉出黎睇,如果要拆就要台落黎慢慢支解佢先得

TOP

本帖最後由 diputs 於 2018-6-2 23:43 編輯

樓主原來粒電容冇拆落嚟,點樣換倒粒新電容落冷氣機內?

TOP

樓主原來粒電容冇拆落嚟,點樣換倒粒新電容落冷氣機內?
diputs 發表於 2018-6-2 17:47


飛條線出黎,放係凍格後面,壓縮機附近

TOP

點樣飛條線出黎?有冇將接舊電容電線接頭移離?如冇將舊電容電氣連接移開,即表示新舊電容係並聯,並聯後總電容量會大好多而形成流過摩打起動線圈電流大增發熱,好多家用冷氣機壓縮機起動線圖於摩打正常運行後都仍然接於電路通電,如電容值過大,長時間大電流通過該線圈會發高熱令超温保護掣跳掣。所以原來的舊電容就算唔移走亦要將接線插拔離。
如已移除舊電容的電路連接,另一原因可能係駁錯線,即將電容錯串接於摩打的運行線圈(繞組直流電阻較起動繞組小),用電阻錶測吓就知道。
如原設計的電容值比新電容值少很多,運行時摩打亦會有異常的低頻隆隆聲同發熱。

TOP

害死自己的DIY

TOP



應該冇錯卦
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

能夠不抬部機而飛到線出來, 度/駁電容, 已並非等閒之輩, 識得咁玩法, 重要請教人?
根本心中有答案, 又何必..........

TOP

問題係最終部機都係救唔番,所以先上黎請教下高人,唔好誤會,因為有時候自己以為啱嘅,原來係錯

TOP

或者咁問,粒電容如果起動左壓縮機之後,其實仲有冇作用呢?(當壓縮機未停之前)

TOP