回覆 9# ban01


感謝師兄回覆.
紅色 部份 有無清潔及加油 ?  己清潔及有加衣車油.
藍色 部份 有加油 ?              有加衣車油.
四角位的 羅C 唔好收咁緊, 收到位就得.  收到剛剛好.

TOP

衣車油唔持久, 要用雪油.

TOP

回覆 1# alan948888

WD40唔好再用,佢唔係潤滑劑。

窗台曬係大問題,因為曬太陽會令溫度快速升高,一般潤滑油會揮發,最好揾嘢遮住唔好比風扇直曬。

潤滑劑可以試下田宮模型(tamiya,雙星)嘅Tamiya Cera Grease HG,不過好似幾貴,成60蚊得10g。
http://h6.hkepc.com/forum/viewth ... ble&tid=1424145

TOP

回覆 12# timrice

Thanks for reply.........
雪油係乜嘢顏色?五金舖有售嗎?

TOP

有呀師兄........除左清走哂d 舊油,又新落左d衣車油,
但一至二星期後又係咁,好似又被啜住唔郁得??? ...
alan948888 發表於 2015-6-30 15:11


條軸已經燒花左所以摩擦面大, 更加熱, 所以新油好快燒乾, 乾左就又再啜住
磨返滑條軸先好會D, 不過杯士燒過都係唔會玩得幾耐

TOP

回覆 14# alan948888


    黃色, 鴨記有賣.

TOP

本帖最後由 singkee1 於 2015-6-30 19:17 編輯
回覆  timrice

Thanks for reply.........
雪油係乜嘢顏色?五金舖有嗎?
alan948888 發表於 2015-6-30 17:31


雪油似萬金油,啡色,五金舖有。

TOP

回覆 17# singkee1

感謝師兄回覆.

TOP

仲有紅色的高溫雪油,汽車零件舖有得賣

TOP

建議雪油不要用太黏的會增加阻力,我用過一隻啤令用的雪油NSK LR3高溫高速都適合或另一隻不太黏的NSK NS7都可用在140度下高溫使用。這牌子在廣東道九龍軸承買的。有需要自己買支試試。

TOP