酒樓又好屋企又好炒野一向都要大火架啦,開盡冇問題架,係開佢中火即160度或1600w或以下係著幾秒停幾秒,咁樣點用呀?diy區係咪冇師兄會煮嘢食架?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

商用爐都係咁喎,由 3:40開始
KOUKAI 發表於 2013-3-16 00:19

師兄眼利...........,
我要再翻片先至睇明。

TOP

質量都算唔錯....
bennyepc 發表於 2013-3-15 19:01


其實我係第一次買電磁爐,又冇做過工課,
因為唔會用嚟做主要嘅爐具,咪揀隻最平嘅舊款嘮。
呢隻喺 TB 仲係賣緊好貴...........

TOP

其實我係第一次買電磁爐,又冇做過工課,
因為唔會用嚟做主要嘅爐具,咪揀隻最平嘅舊款嘮。
呢 ...
logoff 發表於 2013-3-16 10:32


想問下係要乜野條件換gar?

TOP

想問下係要乜野條件換gar?
bennyepc 發表於 2013-3-16 10:39


"佳 X".......
任何$100 消費,加$100 換購,
仲送多 4 張 "海 X堂" 龜苓膠/膏 半價券。

TOP

"佳 X".......
任何$100 消費,加$100 換購,
仲送多 4 張 "海 X堂" 龜苓膠/膏 半價券。 ...
logoff 發表於 2013-3-16 11:01



    X寶?

TOP

本帖最後由 logoff 於 2013-3-16 12:16 編輯

回復 17# Offer

"佳 X", 喺西區行咗 3 間先有貨.............

TOP

回復 16# logoff


    呢個佳x係未酒樓嚟gar?

TOP

回復  logoff


    呢個佳x係未酒樓嚟gar?
bennyepc 發表於 2013-3-16 12:20


KaibX Supermarket

TOP