ken_nx 當前離線
貓人
進階會員
TOP
KOUKAI 當前離線
Banned
logoff 當前離線
第二類 diyer
特級會員
商用爐都係咁喎,由 3:40開始 KOUKAI 發表於 2013-3-16 00:19
質量都算唔錯.... bennyepc 發表於 2013-3-15 19:01
bennyepc 當前離線
中級會員
其實我係第一次買電磁爐,又冇做過工課, 因為唔會用嚟做主要嘅爐具,咪揀隻最平嘅舊款嘮。 呢 ... logoff 發表於 2013-3-16 10:32
想問下係要乜野條件換gar? bennyepc 發表於 2013-3-16 10:39
Offer 當前離線
Moderator
"佳 X"....... 任何$100 消費,加$100 換購, 仲送多 4 張 "海 X堂" 龜苓膠/膏 半價券。 ... logoff 發表於 2013-3-16 11:01
回復 logoff 呢個佳x係未酒樓嚟gar? bennyepc 發表於 2013-3-16 12:20