回復 3# YES_MAN


   
呢個就真係唔知,但張咭侷完出黎就新既一樣~ (唔知點解... )
anyway, 張咭我burn in 左佢1個星期, so far so good ~

TOP

其實我想知個原理..
he02552402 發表於 2011-6-29 19:54



    oven reflow,你去youtube 或google一下.
呢個project就係運用相同原理
(P.S. 呢個整法唔係我設計的,係參考YOUTUBE &鬼老DISPLAY CARD 論壇 裡面DIY教學)

TOP

GPU向下, 在地心吸力下, 不是會下墜, 更離開pcb嗎?

TOP

回復 9# ronald1982

不要介意, 只是說說笑.
有個想法, 照這個原理, 如果先行在PCB點上薄薄的錫, 放上貼片IC, 再入焗爐加熱, 這樣應更快捷焊上貼片IC.

TOP

改為用熱風槍吹又得唔得呢?

TOP

GPU向下, 在地心吸力下, 不是會下墜, 更離開pcb嗎?
hk3301t 發表於 2011-6-29 20:46



其實我都有諗過呢個問題,不過我係youtube見各高手都講明要向下(應該有佢道理的),就跟住做。
但係堅work的,並無任何一粒chips/零件甩出黎(因為用錫紙包住,無野跌出黎) ,
亦細心查看電路板,並無發現走位情況~

小弟唔電子水平有限,希望其他兄第幫手解答,一齊學下野~

TOP

改為用熱風槍吹又得唔得呢?
chingkit 發表於 2011-6-29 21:59



   
師兄,無試過,不過我諗呢個project個conecept係,唔理邊part有問題,成張咭既contact point都處理晒。
就唔使用熱風槍~ 有個老外解釋左,因為實際都唔知邊part有問題,可能係gpu 又可能係ram chips ,
如果gpu既話,單係用熱風槍吹可能熱唔到裡面個層bga 捍點~ 所以最簡單快速方法就侷下佢,等佢自己reball ~

TOP

回復  ronald1982

不要介意, 只是說說笑.
有個想法, 照這個原理, 如果先行在PCB點上薄薄的錫, 放上 ...
wckwok99 發表於 2011-6-29 21:43


hehe.. microwave個原理又唔同侷爐 ,所以是兄千其唔好放金屬落去,如果唔係就..... 大0樂~
應該係,呢個方法其實係參照工業用的smd制程~

TOP

其實諗返我自己都覺得呢個project好荒謬,我老婆都笑我....好質疑我係唔係偷偷地買個張display card...但作為土炮低技術diyer黎講,呢次確係一成功~~ YEAH ~

TOP

其實諗返我自己都覺得呢個project好荒謬,我老婆都笑我....好質疑我係唔係偷偷地買個張display card...但作為土炮低技術diyer黎講,呢次確係一成功~~ YEAH ~

TOP