$300支辣雞,我會建議你補多百零蚊買Goot PX-501 / PX-601焊台


$300樓下可以考慮Goot個支PX-201,但調温 ...
人中之龍 發表於 2010-2-8 22:15



   
師兄,,,,焊台即係可以調溫度ge辣雞 @@!?

TOP

師兄,,,,焊台即係可以調溫度ge辣雞 @@!?
D57452 發表於 2010-2-8 10:24 PM

Yes, 好用好多
或者樓上講既老翻936焊台都OK

TOP

Yes, 好用好多
或者樓上講既老翻936焊台都OK
人中之龍 發表於 2010-2-8 22:31

300蚊可以買老番936.
raymondchan338 發表於 2010-2-8 22:14



thx 兩位 ching
我仔細將d  資料 google 一下先再訓

唔該哂,,,,有咩唔明番黎再問....

TOP

你要買個吸錫泵,一邊用x雞溶錫一邊用泵吸走晒孔中的錫,之後先可以插到個四針插,

然後再上錫銲實個插。 ...
blueuma 發表於 2010-2-8 22:00



   

睇漏左呢個 post,,,,

唔該哂,,,,

TOP

唔好意思,,,咁多位,,,,
http://item.taobao.com/auction/i ... 2441.jhtml?cm_cat=0
呢舊野香港買唔買到~?

TOP

1. 含銀既鍚線唔一定無鉛.   無鉛既鍚線先至melting point高!

2. Goot既含銀既支裝錫線 "SD-41", formulae係 Sn/Pb/Ag  60/37.5/2.5
melting point 178 deg C. 幾好用.

3. 如果買老番936焊台的話, 就最好配番個Hakko原裝焊咀

唔好買含銀錫線/無鉛錫線. melting point 高.

最好 Sn/Pb 63/37%
raymondchan338 發表於 2010-2-8 22:12

TOP

其實含銀錫線機械強度會好D,少用既都唔算太貴

TOP

其實含銀錫線機械強度會好D,少用既都唔算太貴
人中之龍 發表於 2010-2-8 23:35



    是指焊左之後會實淨d?

TOP

是指焊左之後會實淨d?
D57452 發表於 2010-2-8 11:53 PM

係,Goot既要$35一筒

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP