呢個款,我用OK
1號閒人 發表於 2017-1-31 12:44


師兄想問下你個爐淘寶買既 ? 咁係咪自己改三腳,定係可以叫個賣家改埋腳先發貨呢 ? 我都睇中呢部,不過心大心細中 。。。

通常淥個公仔面,或者壺煲水飲,大約要幾耐時間 ? 個爐會唔會煮煮下自動熄火 (過熱保護),隔一陣就自動著返咁 ? 因爲聽講話有D爐既過熱保護好頻繁 。。。

TOP

回覆  des

但電陶爐都係三百蚊左右。
kswong8d 發表於 2017-2-2 11:28


有冇咩牌子好介紹 ? 市面上太多選擇都唔知邊D好 。。。

TOP

我用緊呢種單頭,幾年前好似四百幾蚊人仔淘返來
KGB2016 發表於 2017-2-2 17:47


師兄想問下有冇改3腳,定係用轉頭 ? 如果係改3腳,賣家會唔會幫改賣先發貨,定係落到香港自己諗辦法 ? 如果拎去電器鋪改3腳,唔知大約收幾錢 ?

TOP

本帖最後由 caihk 於 2017-3-9 17:47 編輯
德國x有部單頭2800W電陶爐,有冇人用過?
avdaemon 發表於 2017-2-5 18:37


係咪講緊呢部,好似幾好,特別係佢塊玻璃係靚野,不過呢個爐成千蚊 。。。

TOP

電陶爐未到貨 買左淘佬SxT ...
xwwvvx 發表於 2017-2-9 09:14


尚朋堂 ? 介唔介意講係邊個model ?

TOP

平平哋買嚟試用吓鍋形底電磁爐,幾好咁
digiman 發表於 2017-2-15 01:52


家用既鍋形真係第一次見

TOP

個殼扣住唔拆喇,偷窺睇吓應該係銅線,有十零圈呱,線徑目測約有5mm



煮面平底煲都得,開到最大快過明火 ...
digiman 發表於 2017-2-15 13:46




你個爐係邊度買 ? 咩型號 ?平底同圓底都用得,好似幾好用咁喎。

TOP

睇中隻電陶爐,schott 玻璃面 ego 發熱盤,個外型夠簡約,可惜太貴。

TOP

淘寶有好多款式既電陶爐香港都買唔到,想問下咁多位師兄,係淘寶買電陶爐,你地係咪自己改3腳架 ? 定係可以叫個賣家改埋先出貨 ?如果拎去電器鋪改,唔知大約收幾錢 ?

TOP

本帖最後由 digiman 於 2017-3-9 18:13 編輯
你個爐係邊度買 ? 咩型號 ?平底同圓底都用得,好似幾好用咁喎。
caihk 發表於 2017-3-9 17:58

我買時推廣價265送鑊,依家貴咗少少
https://detail.tmall.com/item.htm?id=38941555364&toSite=main

TOP