caihk 當前離線
進階會員
呢個款,我用OK 1號閒人 發表於 2017-1-31 12:44
TOP
回覆 des 但電陶爐都係三百蚊左右。 kswong8d 發表於 2017-2-2 11:28
我用緊呢種單頭,幾年前好似四百幾蚊人仔淘返來 KGB2016 發表於 2017-2-2 17:47
德國x有部單頭2800W電陶爐,有冇人用過? avdaemon 發表於 2017-2-5 18:37
電陶爐未到貨 買左淘佬SxT ... xwwvvx 發表於 2017-2-9 09:14
平平哋買嚟試用吓鍋形底電磁爐,幾好咁 digiman 發表於 2017-2-15 01:52
個殼扣住唔拆喇,偷窺睇吓應該係銅線,有十零圈呱,線徑目測約有5mm 煮面平底煲都得,開到最大快過明火 ... digiman 發表於 2017-2-15 13:46
digiman 當前離線
中級會員
你個爐係邊度買 ? 咩型號 ?平底同圓底都用得,好似幾好用咁喎。 caihk 發表於 2017-3-9 17:58