MADE IN CHINA
原來一早就有眼兄答左, 又眼盲TIM..
淚v3v 發表於 2012-1-14 15:27

係呀~已經明解lar,不過都唔該晒你呀師兄,多人答總好過冇人答,我唔介意嘅,歡迎

TOP

回復  mansme

要我自己買會好肉痛,325同埋facon的鋸公司都買咗,最好用的是魚仔嘜325,好揸手及重量做得 ...
kckachitam 發表於 2012-1-14 15:41

幾位師兄用過都讚好,相信有機會一定揀bacho鋸弓,但價位應該唔會平;不過師兄有公司出錢買嚟用,確實好難揾到有公司係咁好,因為唔係個個老細肯買靚工具比伙記用,要用靚嘢就自己買啦~~ 但靚嘢多數唔見多過用爛, 大多數比人撻咗

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁聽日買馬好過....
seven3137 發表於 2012-1-14 22:24



    貼士呀

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 mansme 於 2012-1-14 23:24 編輯
我理解,心想:如果是台灣貨就不必千里迢迢從美國帶回。

東東錯別字詞典:
...
5283 發表於 2012-1-14 16:41


咪就係囉,千里迢迢帶件台灣貨返來...笑死人low 更諷剌的是...今日出旺角响五金堡見到有得賣嗰套bahco1/4盒裝卜士...早排都唔見有得賣嘅,不過都好安慰... 佢賣緊係$280 就平d-- $210包晒所有費用,但唔記得問佢邊度造添,如果係德國造就......暈得
如果D師兄有興趣,又唔嫌棄佢係MIT , 咁下次有機會可以預多幾套返嚟, 因為呢個論壇D師兄好好人
你真係好,介紹整個 "錯別字"網站用,有心人.
唔該晒bor

TOP

本帖最後由 5283 於 2012-1-14 23:34 編輯

回復 156# mansme

師兄,你也是有心人!  有些師兄開左 post 之後,從來都沒有回應過一次,都唔知道佢有無睇過,解決了問題也不會說聲多謝或交待最終如何解決,其他人無法從中學習。

而你就對每一個回覆很認真看,很有誠意!

TOP

我對於E個牌子實在太多
重有啲未現身
seven3137 發表於 2012-1-14 22:57


終於現真身lor...
呢個牌子嘅鉗我都有幾把,要揾揾先,不過係舊裝嚟...十幾年前嘅嘢...
遲D上圖...
最鐘意嗰個無敵風火輪

TOP

本帖最後由 mansme 於 2012-1-14 23:56 編輯
回復  mansme

師兄,你也是有心人!  有些師兄開左 post 之後,從來都沒有回應過一次,都唔知道佢有無睇 ...
5283 發表於 2012-1-14 23:32


我有時間就一定會回的,祗怕有時真係都冇時間就會隔一兩日先可以坐定定對住部電腦做回應low...
其實7師兄都好有心的,真係,唔信可以試下佢,我就早排先試咗,有問有答好鬼好傾佢
如果我又咁諗嘅....如果網友肯開放解決方案固之然係大家之福,但我都會專重每個人的自由選擇權,因唔同人有唔同性格嘛.
如果要討論熱烈(注:唔係激烈呀),有互動係好緊要.

呀~夠鐘搵周公 ,有空再談

TOP

我有時間就一定會回的,祗怕有時真係都冇時間就會隔一兩日先可以坐定定對住部電腦做回應low...
其實 7 師兄 ...
mansme 發表於 2012-1-14 23:53


其實就算是 post 的主人也無須個個都覆,選擇性回應是無問題的。
誰是 7 師兄?

TOP