des 當前離線
中級會員
TOP
1號閒人 當前離線
Banned
avdaemon 當前離線
進階會員
digiman 當前離線
回覆 1號閒人 咁方唔方便, 普唔普通是有程度上的分別, 用明火最方便是因為由你祖宗開始用的煲, 到現在周 ... des 發表於 2017-2-7 15:41
DGCNYO 當前離線
xwwvvx 當前離線
因為唔駛嵌入式爐頭 純粹坐檯 最後買左單頭商用2800w不銹鋼外殼電磁爐及單頭2200w電陶爐 加埋價錢平雙頭一 ... xwwvvx 發表於 2017/2/9 09:14