回復  logoff

若果你成日鋸金屬,325重正
kckachitam 發表於 2012-1-14 12:13


師兄係用家,請問師兄可否講講這兩款鋸的使用心得?因為而家冇機會用得到咁高質素的鋸,也希望想知道它的超卓性能,第日有機就入返把靚鋸用下

TOP

本帖最後由 kammoo 於 2012-1-14 12:59 編輯
回復  logoff

若果你成日鋸金屬,325重正
kckachitam 發表於 2012-1-14 12:13

325 無 319咁正.
325除咗可以快速上鋸片有優勢外,
頂部支柄只是噴漆, 沒有包膠的.
319其實裏面都是整體鋼架包膠,剛度及質量完全跟325沒分別的.
你有無用過?
有時唔一定貴就好.要懂得選擇,就首先懂得工具的用途.

TOP

325 無 319咁正.
你有無用過?
唔一定貴就好.
kammoo 發表於 2012-1-14 12:40


唔好意思我响度答下訕....請問金師兄,這兩個是怎樣的(325 & 319),未用過

TOP

唔好意思我响度答下訕....請問金師兄,這兩個是怎樣的(325 & 319),未用過 ...
mansme 發表於 2012-1-14 12:53

上面改正了,請重看.

TOP

係唔係好揸手呢! 個設計都好靚仔呢?
前面個旁手位突出小小m設計週到,好舒服又唔滑手.
無批士唔掂, 雙手鋸 ...
kammoo 發表於 2012-1-14 12:39

唉........香港地,批士易買,批士枱難放呀。

TOP

本帖最後由 kammoo 於 2012-1-14 13:07 編輯
唉........香港地,批士易買,批士枱難放呀。
logoff 發表於 2012-1-14 13:01

買夾枱式的就得, 唔好買吸盤式, 唔够三幾個月就吸唔實.
或者上死在木櫈上都得.
最簡單買G夾成F夾用,不過千祈唔好買塑料易夾的, 又貴又唔好用,愈平愈簡單的就最好用.

TOP

買夾枱式的就得, 唔好買吸盤式, 唔够三幾個月就吸唔實.
或者上死在木櫈上都得. ...
kammoo 發表於 2012-1-14 13:04

整緊个"架部".......遲 d up 相俾你睇。

TOP

整緊个"架部".......遲 d up 相俾你睇。
logoff 發表於 2012-1-14 13:08

好呀! 等你大作,
給大家研究吓.

TOP

上面改正了,請重看.
kammoo 發表於 2012-1-14 13:01

睇到原來有咁分別 ,咁我知點揀最適我嘞,謝謝~

TOP

睇到原來有咁分別 ,咁我知點揀最適我嘞,謝謝~
mansme 發表於 2012-1-14 13:16

想問你鋸野會唔會經常斷鋸片要換?

TOP