回復 208 #headuck

1+1 with custom cm 12.1 rom. v0.2.6 was installed.
係,用掛線正常。Thank for for your nice app.

TOP

謝謝,應該係佢missed call個系統log type認唔到。
Phone / dialer 是否用1+1原本的App?

TOP

本帖最後由 ryan_giggs 於 2016-4-16 16:05 編輯

回復 212 #headuck

用呢個Rom
http://forum.xda-developers.com/ ... enmod-12-1-t3120259

冇用其他dialer

TOP

回復 headuck

用呢個Rom


冇用其他dialer
ryan_giggs 發表於 2016-4-16 16:02


謝謝,睇過CM多了個blacklist的log type,但可能無關,除非你已在CM本身 blacklist了未能刪除log的call。其他應與標準stock android無異。

請問系統call log中未能刪除的log,是否顯示為missed call? (因為為免刪錯log,程式在設為靜音運作時只會刪除missed call的log)

謝謝!

TOP

回復 214 #headuck

全部都係CM嘅default settings。
是,系統call log 會記錄為Missed call。

TOP

回復 214 #headuck

剛剛諗到,有時我會主動掛線,咁系統係唔會將佢紀錄成Missed call,所以你這個logic行唔通。點解唔用電話number去決定删不删除?

TOP

回復 headuck

剛剛諗到,有時我會主動掛線,咁系統係唔會將佢紀錄成Missed call,所以你這個logic行唔通。 ...
ryan_giggs 發表於 2016-4-17 21:38


現時是用電話號碼 + 來電時間 + 來電類型 作比較,三者都相符才刪除,較保守的做法是為免誤刪(或在用戶不預期的情況下刪除)來電紀錄。

從另一角度,若是靜音而讓用戶可主動掛線(或主動接聽,log 可能都會當是incoming而不是missed),可能會覺得不算是由app攔截的,因此會expect留有通話紀錄。

當然也可加入option,靜音都刪除incoming call,以至不檢查類型(對非標準rom可能有用),讓用戶自行選擇... 不過又會再增加複雜性

TOP

本帖最後由 ryan_giggs 於 2016-4-18 05:09 編輯

回復 217 #headuck

或者參照下小熊舊版的判定條件,[靜音AND(冇接OR主動掛線)] 會删除,[靜音AND主動接聽] 則不删除,尤其後者代表我認為這不是垃圾電話而主動去接,所以應該要不删除。至於要如何判斷"主動接聽"或"主動掛線",你或者可以用有或冇"通話時間"作為額外條件。

基本上我覺得以上邏輯比較合理,話雖如此,就算無論如何都要删除亦未嘗不可,因為係我相信hkjunkcall才用你呢個app,同埋亦係我主動勾選要删除。

話說回頭,起初我以為這是一個bug(喺我已勾選要删除的情況下)才會報告,所以如果你已經有所考量,我係唔會多咀的。

TOP

装左係G4

TOP

回復 headuck

或者參照下小熊舊版的判定條件
ryan_giggs 發表於 2016-4-18 04:32


謝謝,之前無留意(因為唔係用靜音/無動作),咁既然舊小熊係咁,用開都expect呢個logic,抄考下亦無妨
不過有無接聽個App自已監察會較穩陣,call log家家做法都可能唔同,靠唔住,遲些少做下。

就算無論如何都要删除亦未嘗不可


都係唔好咁懶,因為我接左電話,都唔會預期俾個App當垃圾咁清左個log。

話說回頭,起初我以為這是一個bug(喺我已勾選要删除的情況下)才會報告,所以如果你已經有所考量,我係唔會多咀的。


個App都係方便大家用(雖然也是自用的),無話定死唔改得嘅,意見隨時歡迎。

再者試過真係會有呢個bug,係emulator用靜音時會出現,因為刪除log時,雖然已經延遲了數秒,但系統個log仲未寫入,無log可刪,但我用實機試又無事... 所以呢part仲要攪下佢。

TOP