waiming211 當前離線
中級會員
我知了- - 你CONNECT左 USB 轉返NONE 連左USB 用唔到SD卡既野 lok418 發表於 2010-1-31 18:20
TOP
lok418 當前離線
進階會員
搞掂第1關 第2關係 sorry! activity lime (in application lime)is not reponding 俾你揀force close同wai ... waiming211 發表於 2010-1-31 18:24
Tong Chi Yin 當前離線
努力工作
EPC義工團
a886 當前離線
特級會員
whs 當前離線
裝lime 好像有ching話會send sms 亂碼~係唔係真架? 因為我都想用倉頡 a886 發表於 2010-1-31 07:00 PM
裝lime 好像有ching話會send sms 亂碼~係唔係真架? 因為我都想用倉頡 a886 發表於 2010-1-31 19:00
Enjoy_phone 當前離線
初級會員