有冇師兄係美國幫手買部T_T可加運費,請PM
pp1c33 發表於 2016-3-1 03:09


你俾幾多水腳先

TOP

玩機當然上win10

youtube用mytube/metrotube之類,第3方會正好多
DGCNYO 發表於 2016-3-1 10:56



    想問mytube / metrotube 係咪出唔到FHD? .. YOUTUBE 好似近來block 晒720P 以上..?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有冇師兄係美國幫手買部T_T可加運費,請PM

TOP

有冇師兄係美國幫手買部T_T可加運費,請PM
stanleykwok 發表於 2016-3-1 15:50



    我終於昨晚收齊5部了(在美國)!!!   現在PLAN緊用FEDEX定USPS送來香港!!!

郵費要再update/包膠!!

TOP

有冇師兄係美國幫手買部T_T可加運費,請PM
stanleykwok 發表於 2016-3-1 03:50 PM



呢部嘢
本身連local 運費+credit card charge 都近$280
未計ship嚟香港
又行唔到晒香港4G
當你運嚟香港$50
咁大約要$330
抵咩?

我都諗過買
計過唔係好抵咁

TOP

amazon 家陣46+. 攞埋referral code + 50 送10 gift code 送無州份. 應該唔使咁麻煩. 計過應該都係30 幾一部.

TOP

我記得行到720P的,我部1520行到HQ無問題
DGCNYO 發表於 2016-3-1 15:35



    720P OK 呀.. 係1080P 唔得. UWP @win 10 desktop

TOP

呢部嘢
本身連local 運費+credit card charge 都近$280
未計ship嚟香港
又行唔到晒香港4G
當你運嚟香港$ ...
sing 發表於 2016-3-1 17:19


330 可以有咩選擇@HK?

TOP

3部到手了

20160301.jpg (128.93 KB)

20160301.jpg

TOP