ichinisan 當前離線
中央軍委會書記
中級會員
有冇師兄係美國幫手買部T_T可加運費,請PM pp1c33 發表於 2016-3-1 03:09
TOP
556556bt 當前離線
特級會員
玩機當然上win10 youtube用mytube/metrotube之類,第3方會正好多 DGCNYO 發表於 2016-3-1 10:56
DGCNYO 當前離線
Banned
stanleykwok 當前離線
Cynsta19
xperiac2014 當前離線
進階會員
有冇師兄係美國幫手買部T_T可加運費,請PM stanleykwok 發表於 2016-3-1 15:50
sing 當前離線
有冇師兄係美國幫手買部T_T可加運費,請PM stanleykwok 發表於 2016-3-1 03:50 PM
我記得行到720P的,我部1520行到HQ無問題 DGCNYO 發表於 2016-3-1 15:35
呢部嘢 本身連local 運費+credit card charge 都近$280 未計ship嚟香港 又行唔到晒香港4G 當你運嚟香港$ ... sing 發表於 2016-3-1 17:19
tere 當前離線
20160301.jpg (128.93 KB)
下載次數:8
2016-3-1 18:11