係就係有相似嘅地方,弊在係似啲啲硬膠唔等駛嘅野呢。
人地好嘅佢又冇,好似電筒為例,808本身有電筒功能 ...
cartier001 發表於 2014-6-4 03:51 PM

個人認為808個電筒功能,似有部份係衍涉硬件控制,同時間OS同App又有方法可以控制到粒燈
相對而家任何東西都係靠App化,正如有好多東西可以用個瀏覧器就睇到但點解又要seafood痕專登走去開發個App出來一樣,有時又唔好一味向WP喝倒采,其他OS咪又係咁

TOP

回覆 10# minolta_hk


    精景

TOP

8.1以前嘅世界就係你唔會敢介紹朋友用wp, 因為佢用左之後分分鐘會同你絕交 ...
minolta_hk 發表於 2014-6-4 16:20


8.0 的世界,我介紹得朋友就會教朋友點用,因為是與Android 完全不同,
但大前題是當事人用開什麼Apps 對現在的系統有什麼不滿,
如果用開的Apps WP 是沒有的,現行用開的系統也很滿意的話,
WP 再好我都不會介紹他用的,因為人的習慣是改不了的,
改變習慣是要用很多能量的,而且Apps 真的是最大的短板。

TOP

你唔講我都無為意,原來WP同iOS真係有咁多相似地方
Man@MFHK 發表於 2014-6-4 13:57


youtube 有片的,當時段片拍下是IOS 6 (無JB) 與 WP8
的操作流程,可以講介面個樣是不一樣的,但操作是完全相同的。

TOP

回覆 11# 寂寞的FSY


    咁我咪就係想講,人地 IOS 都要追加嘅 feature ,你就本來有就變左冇,响產品設計理念上就即係國內好興講嘅一句話囉 開倒車 !
咁我都唔係喝倒啋嘅,只不過佢好嘅地方我又 benefitted 唔到,佢唔好嘅野,我日日 suffer緊。

TOP

回覆  寂寞的FSY


    咁我咪就係想講,人地 IOS 都要追加嘅 feature ,你就本來有就變左冇,响產品設計 ...
cartier001 發表於 2014-6-4 04:33 PM

呢層我只可以講係人本身就係低賤,正如啲人好似一群羊仔咁淨係識走去跟風、show off...

TOP

回覆  寂寞的FSY


    咁我咪就係想講,人地 IOS 都要追加嘅 feature ,你就本來有就變左冇,响產品設計 ...
cartier001 發表於 2014-6-4 16:33


其實你可知塞班和黑莓是點死的呢,如果你所講的是開倒車,
根本iphone 興起的時代,倒車已在開了,而且開了很久,還未化嗎!
打個比喻,有大炮的戰艦很強勁的,但在差不多什麼都沒有,只有各式各樣的戰機的航空母艦前,
有大炮的戰艦變得不重要了!

TOP

對我來講8.0同8.1除左個通知中心之外使用上幾乎冇分別
其他功能有就當bonus

TOP

未上8.1之前,感覺上個OS未成熟,有D野係做得好(e.g. 順暢),但好多基本野係做唔到(e.g. Email attach多項唔同類型ge documents (e.g. PDF)、save documents、響震同步、繁簡筆劃分開等等)
升上8.1之後先至叫做似返o下樣,不過有D app比起其他platform,仲差好遠,如WhatsApp同Facebook

我e+用緊電部電話,分別係Nokia 808 PureView同Nokia Lumia 1020
點解要兩部?就係因為Nokia Lumia 1020取代唔到Nokia 808 PureView,唔係一個superset,我仲用緊Nokia 808 PureView去WhatsApp、聽歌、影相

TOP

回覆 8# cartier001


android都一樣要用app, 基本上smartphone本身係要用戶download個app去做某些供能

TOP