提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  peterlove

全世界俾晒Android玩好冇?
tychan7 發表於 2013-9-18 20:59


唔可以比較ios 等其他們os 嗎?唔好以為是否android 一個可以做死你們wp. 其實不過是否wp 自己唔得。

TOP

RE: 繼CSL後,中移亦中止與N記合作

回復 12# t1174-3

WP唔喺"我們"的, 我們只是用家, 用家多一啲選擇是好事. 同理android也不是"你們"的, 唔好用過Android就當android喺自己的.
WP喺唔喺真喺唔得認真過用的人都好清楚, 請唔得的朋友, 最好清楚啲講明邊度唔得, 免得誤導人.
依家個世道多數人都冇主見, 食餐飯都要上網睇半日, 用個電話都驚死同人唔同.
有新嘢俾你揀, 你唔揀唔緊要, 唔好倒屎.

TOP

no more Nokia in HK!!!wt a good news!!

TOP

WP不比android差。睇個人喜好。
我有Lumia 920同埋*** Note II。反而覺得WP最有apple的風格,比Apple更加老人機............

TOP

2011 Nokia 放棄MeeGo 用wp
開發MeeGo班友另起爐灶叫Jolla Mobile
http://jolla.com/

TOP

wp 唔係唔起,但起碼要用多4,5年先追到現在水平。
你們的 ios , android 都用左6年時間去發展市場。
但現在最差的情況係 m$ 收購後,先有死士放棄,再有電訊商斷合作關係,因為大家都知道 m$ 係一間唔會做好事的公司。
好難睇到將來。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Nokia幾十億資金散盡了, 有起色便不用賣給M$. 再者現時的市場佔有不過3%, 即97%用戶不是用Nokia / Windows Phone, 電訊商還要入 Nokia來存倉嗎?
加上 Nokia出賣的手續未完成, 電訊商或會抱觀望態度, 一切還待交收完成, 方可談可約, MS CEO最多只能做到12月底, 亂上加亂, Nokia和MS合作 還是悲劇收場, 請不要把責任推到iPhone/Android去..

TOP

聽D sales講好好笑,話老闆入左貨3叔wp,
問點解一部都賣唔到!

sales話自己都唔識用,比人問到口啞啞,博比人媽叉咩

TOP