hongkongdisney 當前離線
中級會員
原帖由 ice 於 2009-2-4 03:00 發表 我部 iphone 16G 到咗 ~~ 費用如下: 1) 16G = 401 GBP 2) 朋友寄掛號過來香港, 約20 GBP 3) 滙錢到朋友戶口 (銀行收 HKD180) 以上3-4,親身到英國或有朋友返港就無問題 ~~ ...
TOP
eric_1203 當前離線
進階會員
原帖由 hongkongdisney 於 2009-2-4 07:47 發表 平千二...都抵
Athlon神64 當前離線
原帖由 eric_1203 於 2009-2-12 16:27 發表 3G 16GB到手喇 不過唔知點解仲係2.1版02.11.07 而家我係咪應該用ITUNE UP做2.2先破解呀?? 如果我用ITUNE,會唔會直接同我UP到2.2.1架 http://www.iphone4hk.com/jailbreak/3g/ 如果我跟佢咁做又有無問題呢
原帖由 Athlon神64 於 2009-2-12 16:34 發表 您最後點買
palmtree 當前離線
PC 什牌軍 團長
原帖由 eric_1203 於 2009-2-12 16:42 發表 英國買,有得退稅
原帖由 Athlon神64 於 2009-2-12 16:52 發表 最後幾$
原帖由 eric_1203 於 2009-2-12 16:56 發表 應該係幾十鎊左右啦 而家都未清楚
原帖由 Athlon神64 於 2009-2-12 16:59 發表 我指機價