原帖由 ice 於 2009-2-4 03:00 發表
我部 iphone 16G 到咗 ~~
費用如下:
1) 16G = 401 GBP
2) 朋友寄掛號過來香港, 約20 GBP
3) 滙錢到朋友戶口 (銀行收 HKD180)

以上3-4,親身到英國或有朋友返港就無問題 ~~

...

平千二...都抵

TOP

原帖由 hongkongdisney 於 2009-2-4 07:47 發表

平千二...都抵

買左部機,但係未知係唔係2.21
如果係2.21,係咪即係要等破解,用TurboSIM得唔得架?

TOP

3G 16GB到手喇
不過唔知點解仲係2.1版02.11.07

而家我係咪應該用ITUNE UP做2.2先破解呀??
如果我用ITUNE,會唔會直接同我UP到2.2.1架

http://www.iphone4hk.com/jailbreak/3g/
如果我跟佢咁做又有無問題呢

TOP

原帖由 eric_1203 於 2009-2-12 16:27 發表
3G 16GB到手喇
不過唔知點解仲係2.1版02.11.07

而家我係咪應該用ITUNE UP做2.2先破解呀??
如果我用ITUNE,會唔會直接同我UP到2.2.1架

http://www.iphone4hk.com/jailbreak/3g/
如果我跟佢咁做又有無問題呢

您最後點買

TOP

原帖由 Athlon神64 於 2009-2-12 16:34 發表

您最後點買

英國買,有得退稅

TOP

係美國出機有無同等優惠

TOP

原帖由 eric_1203 於 2009-2-12 16:42 發表

英國買,有得退稅


最後幾$

TOP

原帖由 Athlon神64 於 2009-2-12 16:52 發表


最後幾$

應該係幾十鎊左右啦
而家都未清楚

TOP

原帖由 eric_1203 於 2009-2-12 16:56 發表

應該係幾十鎊左右啦
而家都未清楚

我指機價

TOP

原帖由 Athlon神64 於 2009-2-12 16:59 發表

我指機價

392-幾十鎊瓜

TOP