e系列有邊代炒得起 ?

上一代256, $5899
goalsp 發表於 2026-3-4 10:43

咁今次平好多
仲加野
算有誠意

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

國行 ¥4499
-500 國補
-360 退税

圍起HK$ 41**

TOP

回覆 42# goalsp

但esim 只限儲存兩張。

TOP

國行 ¥4499
-500 國補
-360 退税

圍起HK$ 41**
goalsp 發表於 2026-3-4 23:42


大陸人都來香港買IPHONE
香港人反而為左平少少, 買返大陸殘缺版?
真係唔識講

TOP

你話“大陸人都來香港買IPHONE”
但大陸Apple shop 人潮多過香港

TOP

大陸人都來香港買IPHONE
香港人反而為左平少少, 買返大陸殘缺版?
真係唔識講 ...
jk1399 發表於 2026-3-5 04:40


係喎,我有個大陸同事都專登買部港版iPHONE 16 PRO,話貪佢可以用到APPLE AI...,我就啱啱相反,貪平買咗部國行16 PRO(128GB 入手價大約港紙$5900)

TOP

$5999 咁低
有攞國補?

TOP

你話“大陸人都來香港買IPHONE”
但大陸Apple shop 人潮多過香港
goalsp 發表於 2026-3-5 09:26


“大陸人都來香港買IPHONE”

"大陸Apple shop 人潮多過香港"

有乜關係?

咁大陸一個深圳市人口都多過香港市啦

TOP

本帖最後由 ayacalip 於 2026-3-5 14:23 編輯
新會員忙住儲分狂出灌水POST
jacktsui 發表於 2026-2-16 21:17


我淨係知道呢度有個超級蘋果大戶米人爪哇兄,咁落力出post
我真系強烈推薦佢做EPC蘋果討論區版主

我已經好耐無上黎EPC呢度,佢仲係好落力

TOP

本帖最後由 Rockchan 於 2026-3-8 22:19 編輯
“大陸人都來香港買IPHONE”

"大陸Apple shop 人潮多過香港"

有乜關係?

咁大陸一個深圳市人口都多過 ...
jk1399 發表於 2026-3-5 14:17


關係就在於你講既 "大陸人來香港買 iPhone" 只屬於數量極少的個別事件, 就好似有 "香港人買更低價大陸iPhone" 一樣.  依D個別事件拿出來講毫無意義.  一個國家人口數以百萬甚至上億, 總會有特別要求.  我們可以參考他們的購物理由, 但冇理由以一班少數份子的喜好作為我地購物既依據.

而你講既港版功能, 對於用唔到既人來講, 為左依D無用功能而多付出既錢就係智商稅.

TOP