有早D派貨先例?
係就好囉
ringo 發表於 2010-8-9 14:42

經驗黎講你去apple訂野都係有早無遲 (唔計tnt遲左送貨)
當然有時係準時都未定,但好少可會遲

TOP

我都係尚未出貨
30/7 下午17:08訂

TOP

check過冇變Ships: 20/08/2010                                                      
Delivers: 23/08/2010

TOP

本帖最後由 palmtree 於 2010-8-9 19:03 編輯

吹多幾下 , 好快又到 23/08

32GB IPHONE 4 我等緊妳

TOP

I just check it, nothing change

TOP

本帖最後由 finalforever 於 2010-8-9 19:58 編輯
我仲未出貨
30/7 4:30pm 訂16GB
kc0827 發表於 2010-8-9 14:50

早知係business store 訂
Order Date: 30/07/2010 at 05:52 PM JST 則係HK 4:52PM
Ships: 20/08/2010                                                      
Delivers: 23/08/2010                
我應該係你之後果個
我估普通STORE都準備緊但可能大批好多,要等多陣...

TOP

早知係business store 訂
Order Date: 30/07/2010 at 05:52 PM JST 則係HK 4:52PM
Ships: 20/08/20 ...
finalforever 發表於 2010-8-9 19:51


我 30/07/2010 at 05:26 PM JST
咪係..早知係business store 訂,原來無分別家用客戶都可以係個邊訂
我訂個時已經係自己改link訂

TOP

我都無轉, C Hing 係唔係 "包紙金" D 親朋好友, 所以又有特權呀!!!

TOP

本帖最後由 tonyfok 於 2010-8-9 20:53 編輯

Business Store
訂購日期: 30/07/2010 at 01:30 AM JST
尚未出貨  

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP