siupy 當前離線
甜羊物語
Banned
TOP
kelvinblade 當前離線
中級會員
cd2010 當前離線
初級會員
點解同賣新樓咁似 kenneth_obee 發表於 2010-7-23 22:53
hongkongdisney 當前離線
DRY[FuG] 當前離線
tyranid 當前離線
進階會員
但昨天友人提醒o左一句... iPhone 4 有上到 apple store 架 寫住coming soon... 但iPad 直頭無上到架 咁iPh ... hongkongdisney 發表於 2010-7-26 00:42
cainester 當前離線
Neo Returns
3G 時係有上架, 不過無得就咁買, 都係refer去3hk 要過幾個月先有contract-free 機賣 3GS就同步有得賣 ... tyranid 發表於 2010-7-26 01:53 AM
victorfencer 當前離線
utakuma 當前離線
vickyliu20 當前離線