各位已凖備出貨嘅巴打
小弟建議大家可以預備去豐澤訂機
因為小弟問過apple
佢話送貨公司要16號先出到貨

TOP

轉左

Shipped on: 13/08/2010  via TNT INTERNATIONAL EXPRESS-APAC
       
Delivers: 17/08/2010

TOP

回復 321# IvAnTsE

岩岩出左貨而家話就話17號,但分分鐘TNT再推遲d

TOP

係咪business store訂個d快d呀?
我都係第一日訂, 雖然已準備出貨, 但仲係 20/8/2010

TOP

回復  IvAnTsE

岩岩出左貨而家話就話17號,但分分鐘TNT再推遲d
Man X 690 發表於 2010-8-13 01:34 PM

所以小弟已經去左豐澤訂左機
只要豐澤一call我, 我就取消apple store訂單(因為未出貨)
咁就可以快D到手

TOP

所以小弟已經去左豐澤訂左機
只要豐澤一call我, 我就取消apple store訂單(因為未出貨)
咁就可以快D到手:xd ...
IvAnTsE 發表於 2010-8-13 13:43

可以今日訂定唔駛排隊?

TOP

可以今日訂定唔駛排隊?
Man X 690 發表於 2010-8-13 01:59 PM

我唔知其他分店
但我去果間有得訂

TOP

我終於都變左已準備出貨
但聽日豐澤已經有淨機賣
IvAnTsE 發表於 2010-8-13 06:03


我都係

TOP

我唔知其他分店
但我去果間有得訂
IvAnTsE 發表於 2010-8-13 14:00

如果未出貨都會去訂,但我出左就算啦

TOP

13 Aug 2010  14:01:24  KB4  Shipment Received At Destination Depot.  
13 Aug 2010  10:29:07  KF7  Shipment In Transit.  
11 Aug 2010  19:01:00  SZ1  Shipment In Transit.  
10 Aug 2010  21:20:39  SZ1  Shipment In Transit.  
10 Aug 2010  20:25:54  SZ1  Shipment Collected From Sender.  

唔知會唔會......好彩有......今日.

TOP