本帖最後由 s84292 於 2025-6-26 07:53 編輯
手遊你玩大陸個 D ?
我玩戰棋還可以.

不過想換, 其中係有 D 軟要 12PM 後先用得. 我部 XMAS 裝唔 ...
鴨蛋妹 發表於 2025-6-24 09:51


我玩日本個D
學偶 偶像大師個類,
過場演算同LIVE好食3D性能(所以多數IPAD PRO 玩,但返工放工搭車禁下,都熱到爆)
當然大陸個D好多仲勁,但佢地多數有官方PC版,都唔洗手機玩

不過下代IPHONE都冇咩期望,都係牙膏多
16pro max我其實都算滿意,輕左電池都算耐用,而且好耐先會降亮度同降頻
(當然係因為我上一部15PRO MAX 實在太垃圾)

多數搞D 我根本唔CARE 的AI TOPS
你IPHONE 再快,快得過5090 or cloud?!
夠用就算 (幾時IPHONE 可以內建NPU 實時ai upscale D 相)

TOP

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

個黑色連埋新學質地.
個感覺又幾好喎........






分家 :

TOP

個黑色連埋新學質地.
個感覺又幾好喎........






分家 :
鴨蛋妹 發表於 2025-6-29 20:19

Ip17 用舊u, 會唔會變左最低銷量, 下年飛走埋ip18

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 21# s84292


    Iphone 唔係NPU 唔夠力, 係SOFTWARE 唔識
個低能SIRI 乜都做唔到

TOP

師兄們, iphone 17基本版和 iphone 16 pro, 買那一部好?

TOP

師兄們, iphone 17基本版和 iphone 16 pro, 買那一部好?
s9802855 發表於 2025-6-30 13:22


一定係pro啦, cpu都勁啲

TOP

一定係pro啦, cpu都勁啲
jacktsui 發表於 2025-6-30 14:36


師兄是16pro, 不是17pro

TOP

師兄是16pro, 不是17pro
s9802855 發表於 2025-6-30 14:44


16pro cpu 差過17 咩

TOP

16pro cpu 差過17 咩
jacktsui 發表於 2025-6-30 14:46


呢個真係唔清楚

TOP