根本好易解決, 去旅行不嬲不入台SIM, 廢事煩.

入左又唔會用, 攞一攞出黎有幾煩???

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Apple出得就唔好陰人,唔係話拆唔拆出來有幾麻煩嘅問題。你估個個iPhone user日日望住電子產品新聞?個個刨完HKEPC先返工?

TOP

回覆 20# ray_au5

yes...

TOP

本帖最後由 evil_clone 於 2018-10-28 11:17 編輯

今日換XR,副卡 1314卡,扣左5蚊,xxxx!

TOP

用有限英文報告去了????

TOP

本帖最後由 evil_clone 於 2018-10-28 11:17 編輯

今次出差帶多部電話算。真心xxx.

[edited by moderator]

TOP

回覆 25# T5~

I am charged by 396 by 1010...Wxxx Txx...

TOP

連xr都唔買住。

TOP

精彩了,好彩樓主出左 Post, 有幾個用 XS Max 既 Friend 都中左。佢地一講話多左漫游就知咩事,今次真係要報蘋果。。日報了...  

TOP