victorfencer 當前離線
中級會員
緊係啦,,,,,,,個個排哂隊買.............你試吓冇人排隊,,,,,,APPLE揾人送埋上你屋企都得呀 ... 飛機信 發表於 2010-7-24 12:09
TOP
飛機信 當前離線
Banned
所以味,,買apple野 永遠要排隊,,,,,,,,,,最慘大熱天時..........,,,,,但過幾日炭住冷氣買唔好咩 ... 飛機信 發表於 2010-7-24 12:55
kasterli 當前離線
進階會員
wahwah 當前離線
真係頂你唔順
botsang 當前離線
cs_csw 當前離線
正苦
mflam2004 當前離線
rt6688 當前離線
某某人疑似分身...
thunwu 當前離線
E+ 買o野真係離奇 唔知價錢 唔知o向邊度賣 點解香港會咁呢? hongkongdisney 發表於 2010-7-23 20:09