本帖最後由 GXDD 於 2010-8-11 15:31 編輯

真係"鄧"各位辛苦, 咁落去遲早會攪到抑鬱症, 或者戾氣爆標, 要殺人先發洩到, 為件死物弄至如斯又何苦呢

TOP

真係"鄧"各位辛苦, 咁落去遲早會攪到抑鬱症, 或者戾氣爆標, 要殺人先發洩到, 為件死物弄至如斯又何苦呢:fai ...
GXDD 發表於 2010-8-11 15:29



   Apple 今次實在令我地好失望la~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實有無師兄到依家都重未收到確認order email?
我系30號6:45pm訂32G. 8.1號再訂多部16G.
到依家都未收確認 email. Apple個死人電話打極都係聽音樂

TOP

其實有無師兄到依家都重未收到確認order email?
我系30號6:45pm訂32G. 8.1號再訂多部16G.
到依家都未收確 ...
cacacaca 發表於 2010-8-11 03:42 PM

未!

TOP

回復 234# cacacaca


    我今日10:30打,響到3:47先有人聽

TOP

回復  cacacaca


    我今日10:30打,響到3:47先有人聽
ericeric 發表於 2010-8-11 03:56 PM



    咁你問左佢d咩?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁你問左佢d咩?
cainester 發表於 2010-8-11 16:05



    我張PK永隆卡drop左尋晚個transfer, Apple答我要再等下一批有貨先會再過數....想小爆永隆

TOP

我張PK永隆卡drop左尋晚個transfer, Apple答我要再等下一批有貨先會再過數....想小爆永隆 ...
ericeric 發表於 2010-8-11 04:36 PM



    佢係應該一落order時就過數定係到貨先應該過數?

TOP