cainester 當前離線
Neo Returns
進階會員
TOP
dixz 當前離線
咁第二波送貨又要等到幾時? cainester 發表於 2010-8-11 15:03
hkepcu1 當前離線
同原本個日期一樣未第二波LOR... dixz 發表於 2010-8-11 03:05 PM
phantom8 當前離線
中級會員
我諗唔係咁樣既 假設 apple store 又n個 order....而佢分開m次送 第一波出到n/m部 (第一波)....可能 ... cainester 發表於 2010-8-11 15:11
佢一個星期先返一次貨... :( 我都唔想咁諗 dixz 發表於 2010-8-11 03:15 PM
好簡單, 睇下epc入面係咪2個訂左貨既人有一個有通知....咁就知大約係分幾多次 ... cainester 發表於 2010-8-11 15:17
佢邊有random 得咁靚... dixz 發表於 2010-8-11 03:19 PM