宜家點可能買到
一大堆ddos 外掛腳本入
第一秒已經入唔到去
哂氣
hkmand001 發表於 21/9/2023 23:31


上年有幾位同事都買到14 pro,即日放都賺到1千幾。

TOP

上年有幾位同事都買到14 pro,即日放都賺到1千幾。
tompkyou 發表於 2023-9-21 23:32

今年預訂都有機,見3台舊機TRADE 1換1有得平

TOP

今年預訂都有機,見3台舊機TRADE 1換1有得平
大愛gill 發表於 21/9/2023 23:33



    不過真係除非用緊既手機好舊好慢,如果唔係都無乜必要換...iphone真係可以用好幾年...

TOP

宜家點可能買到
一大堆ddos 外掛腳本入
第一秒已經入唔到去
哂氣
hkmand001 發表於 2023-9-21 23:31
見有人話入到都要11月先有機...

TOP

不過真係除非用緊既手機好舊好慢,如果唔係都無乜必要換...iphone真係可以用好幾年... ...
tompkyou 發表於 2023-9-21 23:36

其實IPHONE個價好, 拎到機炒/自用都得, 加上今年出左好幾款新色, 見同事都話想換

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

IPHONE 15 PRO/PRO MAX, 呢鋪邊個買到就賺到
網上價單都出埋
toontoon 發表於 2023-9-21 21:51


差價都好大喎! 有冇C Hing 今日出機, 會自用定係放出去?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP