打機既話應該用大D mon 啦。

TOP

唔夠 我自己用64gb

TOP

回覆  元氣人

副機 16GB 應該夠,主機就 64GB 穩陣D。

利申:16GB SE 做副機用家 ...
進滕光 發表於 2016-5-21 08:35


我部SE做副機都買64GB,因為唔用佢睇片都儲下歌,唔想就住用,俾貴八百但日後放返出去都會多返幾百,OK啦。

TOP

本帖最後由 進滕光 於 2016-5-22 15:16 編輯
我部SE做副機都買64GB,因為唔用佢睇片都儲下歌,唔想就住用,俾貴八百但日後放返出去都會多返幾百,OK ...
lafy 發表於 2016-5-22 14:49


睇片就唔用咁細 mon 啦!依家俾多八百,但之後放出去攞唔返八百,trade in 隨時仲只差一、二百。都係個句,用得著咪買大D囉,用唔著就咪浪費喇~~

TOP

唔打機,女仔用

上下網,WHAR APP 微信
影下相

TOP

16gb 真係要成日 del 野先得~
你收多兩個 video 都真係好易爆, 你裝埋啲基本 app 可能得番 6- 7 gb 用~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

16GB 5S 用緊做二號機表示夠用冇問題

TOP

唔打機,女仔用

上下網,WHAR APP 微信
影下相
元氣人 發表於 2016-5-22 19:48



    男仔用夠,女仔用實唔夠

TOP

女仔用一定64GB
淨係SELFIE + 相都十幾二十GB..

TOP