聽完咁多Ching講,3HK所謂「雙 1Gbps 光纖專線連接」即係有等於無?

TOP

幾時到123?

TOP

聽完咁多Ching講,3HK所謂「雙 1Gbps 光纖專線連接」即係有等於無?
ericlw 發表於 23-11-2012 03:56 PM


2Gbps咁多人分你覺得可以有幾好?

TOP

回復 13# pakchi70

我唸點都好過123/1010/SMT到依家都唔敢公佈有幾多專線share吧?

TOP

回復 1# ericlw


    3G or 4GLTE

TOP

幾時開始?????

TOP

回復 15# 我愛太妍

4GLTE

TOP

本帖最後由 volar 於 2012-11-24 01:33 編輯

回復 13# pakchi70


你估個個撘地鐵都開住LTE玩bt扯盡條1800既理論值?
1個site有條2Gbps backbone都話唔夠分既我諗你真係一條超級網絡蝗蟲

TOP

太子站有 LTE 了嗎?
jabawack 發表於 2012-11-23 11:50



    有好耐

TOP

用左3咁耐。三台mtr請勿上網:(

TOP