PaTT 當前離線
Time to Fold
特級會員
原帖由 eric_1203 於 2009-1-24 18:51 發表 咁成個破解過程,係咪FOR一張SIM卡?? 如果我要換SIM卡,又洗唔洗重新再搞過?? http://ibbs.tgbus.com/viewthread.php?tid=2675695 我係呢個網度睇.係唔係同你地講既dev team 一樣? 如果而家係UK買既IPHONE,係唔係以經係2.2版本?
TOP
kkyau1984 當前離線
中級會員
原帖由 PaTT 於 2009-1-24 22:44 發表 岩岩買左 係2.2
原帖由 kkyau1984 於 2009-1-24 23:16 發表 幾多錢呀? 搵你幫手得唔得?
Athlon神64 當前離線
進階會員
原帖由 Athlon神64 於 2009-1-25 06:52 發表 人地有話幫您買咩
eric_1203 當前離線
原帖由 PaTT 於 2009-1-25 00:16 發表 岩岩 Jailbreak+Quicksn0w 完 用到 non-O2 sim
原帖由 eric_1203 於 2009-1-25 07:27 發表 係咪即係全解呀? 如果我有時係HK用,有時係大陸用 張SIM卡有無問題??而家佢重新開機同搜尋網絡係唔係會比無鎖既IPHONE慢? 如果係16GB版本又係唔係一樣解法? 唔好意思問題太多
原帖由 PaTT 於 2009-1-25 07:43 發表 當然係全解啦 張sim卡有咩問題? 我係英國O2獨家iphone我都入到張英國"3"既sim卡入去仲打到電話...咁有咩問題 我以家個部係16gb...8gb同16gb部機除左容量唔同之外咩都一樣
wongspace 當前離線