原帖由 eric_1203 於 2009-1-24 18:51 發表

咁成個破解過程,係咪FOR一張SIM卡??
如果我要換SIM卡,又洗唔洗重新再搞過??

http://ibbs.tgbus.com/viewthread.php?tid=2675695
我係呢個網度睇.係唔係同你地講既dev team 一樣?
如果而家係UK買既IPHONE,係唔係以經係2.2版本?

岩岩買左
係2.2

TOP

原帖由 PaTT 於 2009-1-24 22:44 發表

岩岩買左
係2.2


幾多錢呀?
搵你幫手得唔得?

TOP

原帖由 kkyau1984 於 2009-1-24 23:16 發表


幾多錢呀?
搵你幫手得唔得?

岩岩 Jailbreak+Quicksn0w 完
用到 non-O2 sim
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

人地有話幫您買咩

TOP

原帖由 Athlon神64 於 2009-1-25 06:52 發表
人地有話幫您買咩

我想講...就算我買到返黎...我賺返d水腳...等於係MK買部水貨一樣

TOP

原帖由 PaTT 於 2009-1-25 00:16 發表

岩岩 Jailbreak+Quicksn0w 完
用到 non-O2 sim

係咪即係全解呀?
如果我有時係HK用,有時係大陸用
張SIM卡有無問題??而家佢重新開機同搜尋網絡係唔係會比無鎖既IPHONE慢?

如果係16GB版本又係唔係一樣解法?

唔好意思問題太多

TOP

原帖由 eric_1203 於 2009-1-25 07:27 發表

係咪即係全解呀?
如果我有時係HK用,有時係大陸用
張SIM卡有無問題??而家佢重新開機同搜尋網絡係唔係會比無鎖既IPHONE慢?

如果係16GB版本又係唔係一樣解法?

唔好意思問題太多

當然係全解啦
張sim卡有咩問題?
我係英國O2獨家iphone我都入到張英國"3"既sim卡入去仲打到電話...咁有咩問題
我以家個部係16gb...8gb同16gb部機除左容量唔同之外咩都一樣

TOP

原帖由 PaTT 於 2009-1-25 07:43 發表

當然係全解啦
張sim卡有咩問題?
我係英國O2獨家iphone我都入到張英國"3"既sim卡入去仲打到電話...咁有咩問題
我以家個部係16gb...8gb同16gb部機除左容量唔同之外咩都一樣

咁可以放心係英國買一部喇
成個破解過程,係咪好似安裝軟件咁,下一步下一步咁禁落去
有無難道可言??有無機會變磚架

TOP

我想問呢,係UK 寄部IPHONE番黎幾錢??見而家的GBP 平到咁,心郁郁~~

TOP