kc0827 當前離線
中級會員
30號訂未有聲氣 cck888 發表於 2010-8-11 00:05
TOP
tonyfok 當前離線
我都係 kc0827 發表於 2010-8-11 12:08 AM
Man X 690 當前離線
特級會員
C兄~咁有無話APPLE過左你信用卡數?你就好啦~~我都係遲你4個鐘咩都未又有@.@ ... winekeung520 發表於 2010-8-10 22:02
啱啱收到信用卡公司SMS話有中交易收左$9976 但Apple網仲係Not yet shipped tonyfok 發表於 2010-8-11 00:42
finalforever 當前離線
你咩銀行?我DBS 7月30 APPLE已經hold左信用額,但無過數 kc0827 發表於 2010-8-11 12:50 AM
LAM0013 當前離線
傻人至尊
lok96333 當前離線
初級會員
kato88 當前離線