30號訂未有聲氣
cck888 發表於 2010-8-11 00:05

我都係

TOP

我都係
kc0827 發表於 2010-8-11 12:08 AM

        

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

C兄~咁有無話APPLE過左你信用卡數?你就好啦~~我都係遲你4個鐘咩都未又有@.@ ...
winekeung520 發表於 2010-8-10 22:02



    遲四個鐘好多架喇
我遲佢三個字都未轉......

TOP

啱啱收到信用卡公司SMS話有中交易收左$9976
但Apple網仲係Not yet shipped

TOP

啱啱收到信用卡公司SMS話有中交易收左$9976
但Apple網仲係Not yet shipped
tonyfok 發表於 2010-8-11 00:42

你咩銀行?我DBS 7月30 APPLE已經hold左信用額,但無過數

TOP

我就冇HOLD信用額亦都未扣數
TNT既TRACKING話件貨仲係SZ1...有冇SHIP左既師兄已經運到香港

TOP

你咩銀行?我DBS 7月30 APPLE已經hold左信用額,但無過數
kc0827 發表於 2010-8-11 12:50 AM


中銀白金卡

TOP

我20:20都收到..
出貨日期:  10/08/2010
此日期前運送: 12/08/2010

我係30/7 16:31收到confirm mail 既.

TOP

我係7/30訂 7:00pm
仲未有咩消息出貨
好明顯今次係隨機啦
apple真係失當,不過嬲都冇用
我地中曬iphone毒 ha

TOP

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP