@#($ , 我都係仲未有變囉

TOP

我估大貨都係12/8會到

TOP

我7月30日下午5點半訂(16G),剛剛晚上9點03分收到Apple Store e-mail:
出貨日期:  10/08/2010
此日期前運送: 12/08/2010
期待

TOP

我7月30日下午5點半訂(16G),剛剛晚上9點03分收到Apple Store e-mail:
出貨日期:  10/08/2010
此日期前運送: ...
HDV 發表於 2010-8-10 21:43



真的嗎?!??!!?   

我等陣check check 先.. 我係32GB (30/7 9:48PM)

TOP

有無CHing在31日或1日訂貨而又出左?
我已經變長頸鹿了

TOP

我7月30日下午5點半訂(16G),剛剛晚上9點03分收到Apple Store e-mail:
出貨日期:  10/08/2010
此日期前運送: ...
HDV 發表於 2010-8-10 21:43


C兄~咁有無話APPLE過左你信用卡數?你就好啦~~我都係遲你4個鐘咩都未又有@.@

TOP

- Apple個e-mail並無提及信用卡過數這資料
- 剛剛打去card centre check過,並沒有新既入帳紀錄

TOP

我buy左两部iphone 4 32GB星期四送到

TOP

上年有冇咁既情況?
我5/8訂, 唔通真係要月尾先有. :S

TOP

我都收到email話12/8送
但未check card centre

TOP