andrewyl 當前離線
進階會員
IP68其實乜都冇講, 淨係水質唔同已經等於無效。 yjfoeg 發表於 2016-8-8 13:38
TOP
cb2y 當前離線
中級會員
我覺得就算俾錢都未必保到防水 部機係出廠時嗰層防水膠係用機器封好哂係入面, 人手開過既話就算功夫再好 ... jacky_chua 發表於 2016-8-8 14:38
我都覺得全黑好型,不過有冇logo對我來講冇咩所謂 jacky_chua 發表於 2016-8-8 19:15
Miipp 當前離線
特級會員
我都覺得係全黑好型 。 其實有冇 LOGO 都無乜所謂 。 andrewyl 發表於 2016-8-8 19:31
smentertainment 當前離線
三星打手(香港)
Banned
jacky1d01 當前離線
回覆 Miipp 黑色指模明顯 smentertainment 發表於 2016-8-8 22:43
bobopig 當前離線
我反而覺得全黑色連黑邊同埋冇logo先至最型喎 要logo來做乜 via HKEPC Reader for Android ... himegoto 發表於 2016-8-8 18:32
健123 當前離線