IP68其實乜都冇講, 淨係水質唔同已經等於無效。
yjfoeg 發表於 2016-8-8 13:38


罪大就有講,點樣為知叫防水 。

http://support.sonymobile.com/hk/dm/waterproof/

咁 *** 無講 。

TOP

DEL------------------------

TOP

我覺得就算俾錢都未必保到防水
部機係出廠時嗰層防水膠係用機器封好哂係入面,
人手開過既話就算功夫再好 ...
jacky_chua 發表於 2016-8-8 14:38

呢個佢哋要諗點解決,
部機有咩病痛 ,
係保養期內經官方維修 ,
但整完之後會無咗防水 ,
即係要求神拜佛唔好壞機 !
咁就好似講唔通 。

TOP

我都覺得全黑好型,不過有冇logo對我來講冇咩所謂
jacky_chua 發表於 2016-8-8 19:15

我都覺得係全黑好型 。
其實有冇 LOGO 都無乜所謂 。

TOP

我都覺得係全黑好型 。
其實有冇 LOGO 都無乜所謂 。
andrewyl 發表於 2016-8-8 19:31


全黑不嬲係王道顏色, mon 邊黑框同額頭下巴一樣色自然過度.

無 logo 最好, 熄 mon 時成塊黑色最正.

另外三隻色係金屬反光面, 額頭同下巴無啦啦勁反光

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  Miipp


    黑色指模明顯
smentertainment 發表於 2016-8-8 22:43



其實隻隻色都好明顯
玻璃機無計

TOP

回覆  Miipp


    黑色指模明顯
smentertainment 發表於 2016-8-8 22:43


所以唔會 100% 人買黑色囉, 每個人欣賞一件事物角度始終唔同.

之但係我講的黑色機獨有優點其它色唔會有囉

重有一個特點我無提, 因為未必人人睇得出, 非黑色的機個框會好易同個 mon 型成深淺層次感, 有個有顏色的框做 reference 個 mon 裝係 cover lens 底呢個 "高度差" 會突顯左出來. 識睇, 或成日交叉用黑/白機的人會明我講咩.

TOP

我反而覺得全黑色連黑邊同埋冇logo先至最型喎
要logo來做乜

via HKEPC Reader for Android ...
himegoto 發表於 2016-8-8 18:32



    但會唔會黑到變左一舊黑色野, 都唔知係電話.....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP