搵到n7正常狀態 free ram 有1.6-1.7gb, 請問開一兩隻game加whatsapp 會唔會就用埋淨餘既ram? ...
avg 發表於 2016-8-7 18:53


其實你可以用E加手機試下應該差唔多

note3 kill左app回復正常水平後,開COC都係用多左250MB左右,加pokemon go 330MB左右
因為whatapp kill完會復活,所以已計在正常水平中

希望答到你問題

TOP

搵到n7正常狀態 free ram 有1.6-1.7gb, 請問開一兩隻game加whatsapp 會唔會就用埋淨餘既ram? ...
avg 發表於 2016-8-7 18:53



真係要睇下你咩game,大食既就

TOP

E加連 Xperia X Performance 都用支援最多兩張 nano SIM 卡或 nano SIM + microSD 的組合
咁組合有咩好用

TOP

E加連 Xperia X Performance 都用支援最多兩張 nano SIM 卡或 nano SIM + microSD 的組合
咁組合有 ...
ccw2 發表於 2016-8-7 19:52



算係折中既方案

家陣d人又想要雙卡又要插卡仲要埋大電
旗艦機同中階機唔同,有好多平時唔覺眼既感覺器都會佔用位置
變相令到機身空間極少,不足夠放下三個卡槽
所以就比你選兩sim/sim+sd

TOP

算係折中既方案

家陣d人又想要雙卡又要插卡仲要埋大電
旗艦機同中階機唔同,有好多平時唔覺眼既感覺器 ...
jacky1d01 發表於 2016-8-7 19:57


其實E加D旗艦機咁薄,就算厚返0.5-1mm 都無咩人覺同在意
手機D功能重點唔係要令用家覺得好用同用落無問題

TOP

其實E加D旗艦機咁薄,就算厚返0.5-1mm 都無咩人覺同在意
手機D功能重點唔係要令用家覺得好用同用落無問題: ...
ccw2 發表於 2016-8-7 21:04


ching, 而家潮流係咁, 大多牌子都咁做, 一個設計走天下. 單卡國家就 sim+sd, 雙卡國家比你 sim1+[sim2 or sd], 唔需要為第三個 slot 改動結構, 整多幾套模.

不齊 3 slots 不買的用家 "全球" 不會有太多, 所以話知你.

對比 note5 時連 option 插 sd 的機會都無, note7 已經算係王恩浩蕩

最佳方案係袋多部細副機, 我一早做左. 任何時刻都雙 4G, 不是 4+3G

TOP

其實而家如果真係會出6Gbram  128rom 就等埋先換

TOP

其實而家如果真係會出6Gbram  128rom 就等埋先換
williamtcs0710 發表於 2016-8-7 22:09



就算出都唔會係呢幾個月既事,Samsung通常都係等到半年先會出多個版本,等哂第一水買既人先會出
到時S8又到了

TOP

我會等,之後五年唔會換機

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP