其實E加D旗艦機咁薄,就算厚返0.5-1mm 都無咩人覺同在意
手機D功能重點唔係要令用家覺得好用同用落無問題: ...
ccw2 發表於 2016-8-7 21:04 
ching, 而家潮流係咁, 大多牌子都咁做, 一個設計走天下. 單卡國家就 sim+sd, 雙卡國家比你 sim1+[sim2 or sd], 唔需要為第三個 slot 改動結構, 整多幾套模.
不齊 3 slots 不買的用家 "全球" 不會有太多, 所以話知你.
對比 note5 時連 option 插 sd 的機會都無, note7 已經算係王恩浩蕩
最佳方案係袋多部細副機, 我一早做左. 任何時刻都雙 4G, 不是 4+3G |