bobopig 當前離線
特級會員
TOP
師兄你實唔會衝啦 睇你買 s7e 就知 pigmich 發表於 2016-8-4 18:43
xibeilou 當前離線
進階會員
jacky1d01 當前離線
~Mac迷~ 當前離線
重新做人
唔俾6gb ram其實係負責任嘅做法, 電量未解決之前俾咁多free ram你, 到時又話倒水電, 不過呢度啲師兄硬係要 ... oldghost 發表於 2016-8-5 00:26
我都費事同你講,你知唔知Note 5開機free ram得1.6GB左右,用下用下會得返1.1-1.2GB free 如果 ... ~Mac迷~ 發表於 2016-8-5 07:40
smentertainment 當前離線
三星打手(香港)
Banned
chromechan 當前離線
Moderator
LarSing 當前離線
deonz 當前離線
中級會員