有個拍照問題想請教下, 用部 note10 影相時, 背後成日都係蒙的, 但有時又清, 我初時諗會唔係係景深, 但我影相時全部都係自動, 在拍照那格度,有去大光圈那裡, 有人知點set , 我唔要景深 ?

TOP

尋日上左華強北買左部NOTE 10 , 對比番部Z ULTRA 真係差唔多一樣SIZE, 只係ZU 佢濶身簿身DD  6.44 vs 6.95吋mon , 裝好哂d apps 後計過有成160個icon , 本身好少打機, 主要攞黎睇片, 睇片真係好正

TOP

有個拍照問題想請教下, 用部 note10 影相時, 背後成日都係蒙的, 但有時又清, 我初時諗會唔係係景深, 但我影 ...
htim 發表於 2018-9-10 08:54



    會唔會揀錯左人像MODE

TOP

回覆 813# bbq558


   唔係, 大光圈 時, 後邊是廿蒙, 呢個我明白,  我是用  "拍照 "   , 前邊D 人或件是很清潔的, 但背後D景就有 DD 蒙

TOP

回覆  bbq558


   唔係, 大光圈 時, 後邊是廿蒙, 呢個我明白,  我是用  "拍照 "   , 前邊D 人或件是很清 ...
htim 發表於 2018-9-10 11:02


通常想影背景或大合照的會關左個AI

TOP

你地覺唔覺個AI 影出黎既相好HDR

TOP

尋日上左華強北買左部NOTE 10 , 對比番部Z ULTRA 真係差唔多一樣SIZE, 只係ZU 佢濶身簿身DD  6.44 vs 6.95 ...
bbq558 發表於 2018-9-10 10:14 AM



    師兄, 請問你買咗幾$?

TOP

唔記得邊到睇過, 話如果factory reset部機會無左google framework, 請問係咪真?

另外, 有無人可以再推介下咩鋪頭買比較信得過?

TOP

回復 812 #bbq558

師兄請問買咗後係唔係可以自己喺電話入面揀番嚟裝Google 啲app?使唔使好似小米咁叫佢哋flash個國際ROM先可以裝Google啲app?謝謝

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 bbq558

師兄請問買咗後係唔係可以自己喺電話入面揀番嚟裝Google 啲app?使唔使好似小米咁叫佢哋flash ...
控制 發表於 2018-9-10 17:12


唔使, 可以直接係內置嘅華為市場到down返google play store
跟住play store到down返自己需要嘅google app

TOP