htim 當前離線
進階會員
TOP
bbq558 當前離線
中級會員
有個拍照問題想請教下, 用部 note10 影相時, 背後成日都係蒙的, 但有時又清, 我初時諗會唔係係景深, 但我影 ... htim 發表於 2018-9-10 08:54
OLD-XEON 當前離線
回覆 bbq558 唔係, 大光圈 時, 後邊是廿蒙, 呢個我明白, 我是用 "拍照 " , 前邊D 人或件是很清 ... htim 發表於 2018-9-10 11:02
Ponya 當前離線
尋日上左華強北買左部NOTE 10 , 對比番部Z ULTRA 真係差唔多一樣SIZE, 只係ZU 佢濶身簿身DD 6.44 vs 6.95 ... bbq558 發表於 2018-9-10 10:14 AM
kk9ghost 當前離線
控制 當前離線
回復 bbq558 師兄請問買咗後係唔係可以自己喺電話入面揀番嚟裝Google 啲app?使唔使好似小米咁叫佢哋flash ... 控制 發表於 2018-9-10 17:12