Sonyvaiolink 當前離線
進階會員
我都仲唸梗... NEO5 SE (1399RMB) 有1.5芒, 12+256, 有B7 無OIS, 有機會鎖SIM(身處外地), 少ROM 支援 ... aajkwong 發表於 2023-10-24 12:19
TOP
Koccc202333 當前離線
初級會員
realme neo5 se有b7...大電100w快充 12turbro冇b7 67w充 131213 發表於 2023-10-24 12:20
aajkwong 當前離線
中級會員
見評論話12 turbo 機殼膠得好緊要,有d卻步 via HKEPC Reader for Android SYW 發表於 2023-10-24 14:55
照甘睇 論性能 realme neo5 se好似高一班 我都係打算香港用 副機做雙修 部i14 粒電好虧-.- ... Koccc202333 發表於 2023-10-24 15:06
我都係雙修. 主機係IP, 依家用梗15PM 副機係AN ,依家MI11T 副機我多數打機, 影相多. 電量都好重要. 依家 ... aajkwong 發表於 2023-10-24 15:10
我都間唔中打下機 早排諗住入手紅魔8 pro 但個價太硬入唔落手 見人話7gen2唔錯先諗住入部玩下 ... Koccc202333 發表於 2023-10-24 15:16
7GEN2 係抵玩. 千五內...有跑得分, 又慳電好多. 效能上打得下 MTK 8100, 8200, 8+GEN1 青春版, 只係GPU ... aajkwong 發表於 2023-10-24 15:20
甘我又唔玩原神之類d大作 都係玩下lol pes pokemon 7gen2應該夠做掛🤣 Koccc202333 發表於 2023-10-24 15:26