我都仲唸梗...

NEO5 SE  (1399RMB)
有1.5芒, 12+256, 有B7
無OIS, 有機會鎖SIM(身處外地), 少ROM 支援
...
aajkwong 發表於 2023-10-24 12:19



    睇嗰啲測評 Realme個相機成像 唔可以話係普通
係非一般嘅核突 睇嚟呢個牌子淨係識堆料 軟件調教嗰啲真係麻麻

TOP

realme neo5 se有b7...大電100w快充
12turbro冇b7 67w充
131213 發表於 2023-10-24 12:20


Mon係咪neo5 se屌打?

TOP

見評論話12 turbo 機殼膠得好緊要,有d卻步  


via HKEPC Reader for Android
SYW 發表於 2023-10-24 14:55


用料同價錢成正比. 用得金屬框, 就可能要多兩三百.
膠有個唔好, 就係怕用兩三年. 唔知會唔會膠裂.

TOP

我都仲唸梗...

NEO5 SE  (1399RMB)
有1.5芒, 12+256, 有B7
無OIS, 有機會鎖SIM(身處外地), 少ROM 支援
...
aajkwong 發表於 2023-10-24 12:19


照甘睇 論性能 realme neo5 se好似高一班
我都係打算香港用
副機做雙修
部i14 粒電好虧-.-

TOP

照甘睇 論性能 realme neo5 se好似高一班
我都係打算香港用
副機做雙修
部i14 粒電好虧-.- ...
Koccc202333 發表於 2023-10-24 15:06


我都係雙修.
主機係IP, 依家用梗15PM
副機係AN ,依家MI11T

副機我多數打機, 影相多. 電量都好重要. 依家用開67W快叉, 30分鐘充滿, 真係返唔到轉頭.
IP 充個半鐘先滿. 充得太慢. 起身出門前,都充唔滿.

TOP

我都係雙修.
主機係IP, 依家用梗15PM
副機係AN ,依家MI11T

副機我多數打機, 影相多. 電量都好重要. 依家 ...
aajkwong 發表於 2023-10-24 15:10


我都間唔中打下機
早排諗住入手紅魔8 pro
但個價太硬入唔落手
見人話7gen2唔錯先諗住入部玩下

TOP

我都間唔中打下機
早排諗住入手紅魔8 pro
但個價太硬入唔落手
見人話7gen2唔錯先諗住入部玩下 ...
Koccc202333 發表於 2023-10-24 15:16


7GEN2 係抵玩. 千五內...有跑得分, 又慳電好多.
效能上打得下 MTK 8100, 8200,
8+GEN1 青春版, 只係GPU 慢少少, CPU係好接近.

紅魔8 pro, 用8GEN2, 要考慮下就黎出8GEN3.
8GEN2手機高過2500人仔, 就唔值得去買.

TOP

7GEN2 係抵玩. 千五內...有跑得分, 又慳電好多.
效能上打得下 MTK 8100, 8200,
8+GEN1 青春版, 只係GPU ...
aajkwong 發表於 2023-10-24 15:20


咪係囉 屌佢成45千
上一部rog2 都係2尾3頭果陣買
打機一流
可惜燒左cpu -.-

TOP

甘我又唔玩原神之類d大作
都係玩下lol pes pokemon
7gen2應該夠做掛🤣

TOP

甘我又唔玩原神之類d大作
都係玩下lol pes pokemon
7gen2應該夠做掛🤣
Koccc202333 發表於 2023-10-24 15:26


我有玩POKEMON, 芒亨
我試過 8GEN2 玩芒亨, 先可以做到60FPS
我都唸梗7GEN2 / 8+GEN1 以上.
起碼都夠打機兩年.
大前題, 最基本要12GB RAM

TOP